هیچ مشکلی در سوخت رسانی به مردم فارس وجود ندارد

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: با توجه به بارش سیل در شیراز، هیچ مشکلی در سوخت رسانی مطلوب به مردم نقاط مختلف استان فارس وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر بنی کریمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: سوخت رسانی در شهر شیراز بدون وقفه و به طور عادی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه فارس چهارمین استان مصرف کننده سوخت در سطح کشور است، افزود: با هماهنگی و تمهیدات صورت گرفته ذخیره سازی مناسب سوخت در استان انجام شده و در این خصوص هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

بنی کریمی ادامه داد: ۱۲۸جایگاه CNG و ۲۷۲باب جایگاه سوخت مایع فعال و در حال سرویس‌دهی به شهروندان هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر استان فارس یکی از پرترددترین استان‌های کشور در ایام نوروز است، افزود: اقدامات نظارتی به صورت ۲۴ساعته بر تمام جایگاه‌های فارس به صورت ویژه از سوی شرکت ملی پخش استان فارس در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس از رانندگان خواست با استفاده از سامانه ارتباط با مشتریان از طریق تلفن شبانه روزی ۰۹۶۲۷ با راهبری روابط عمومی شرکت و واحد بازرسی و نظارت، مشکلات و سئوالات خود را مطرح کنند تا در کمترین زمان ممکن موضوع آنان مورد بررسی قرار بگیرد.

بنی‌کریمی گفت: مصرف روزانه گاز CNG در استان روزانه یک میلیون و ۴۰۰هزار مترمکعب است که آمادگی توزیع این فرآورده با ۶۰درصد افزایش در ایام نوروز پیش بینی شده است.
انتهای پیام/م

سوخت‎رسانی در فارس عادی است

برچسب ها: نفت و گاز ، نوروز 98 ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار