شبکه اجتماعی توئیتر در تلاش است برای توئیت‌های رئیس جمهور آمریکا برچسب نقض قوانین این شبکه اجتماعی بزند.

توئیتر پیام‌های ترامپ را برچسب نقض قوانین می‌زندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری سی ان ان، شبکه اجتماعی توئیتر در تلاش است تا راهی برای حفظ استاندارد‌های خود بیابد و در همین راستا در نظر دارد تا برای توئیت‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را برچسب نقض قوانین این شبکه اجتماعی بزند.

بنا به گزارش شبکه خبری سی ان ان، شبکه اجتماعی توئیتر با انتقادات بسیاری در خصوص توئیت‌های رئیس جمهور آمریکا مواجه شده است. بسیاری از منتقدان توئیت‌های ترامپ را نقض قوانین توئیتر علیه قلدری، اقدامات غیر انسانی و تهدید به آسیب زدن، می‌دانند.

یکی از مسئولان شبکه توئیتر در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست اعلام کرد این شبکه قصد دارد تا توئیت‌هایی که به نحوی قوانین این شبکه اجتماعی را نقض می‌کنند را با برچسب خاصی مشخص نماید. این مقام توئیتر در پاسخ به این سوال که آیا رویکرد فعلی توئیتر به این معناست که ترامپ برای هر آنچه می‌گوید مصونیت کامل دارد، گفت: این شبکه اجتماعی در عین حالی که به دنبال راهی برای حفظ پیام‌های توئیتری با ارزش خبری است، در صورتی‌که توئیتی ناقض قوانین این شبکه باشد، متذکر خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا به طور مداوم افراد مختلف را از طریق پیام‌هایی که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر می‌کند، مورد اهانت قرار می‌دهد. در یکی از موارد، او یکی از کارکنان سابق دولتش را با عنوان «سگ» خطاب کرد. اگرچه توئیت‌های مشابه که دارای محتوای اهانت آمیز باشند از سوی مسئولان توئیتر به علت نقض قوانین حذف می‌شوند، با این حال در سیستم جدید برای سران کشور‌های دنیا در این مورد استثنائاتی در نظر گرفته شده است.

با این حال این مقام توئیتر اعلام کرد این سیستم جدید به معنای مصونیت کامل برای مقامات سیاسی نیست. شبکه توئیتر هنوز به نحوه اجرای برچسب زدن توئیت‌هایی که ناقض قوانین هستند و زمان دقیق اجرای سیستم جدید پاسخ نداده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار