مردم ایران با توجه به شرایط اقتصادی کنونی گرایش بیشتر به تولید داخل دارند.

گرایش مردم به تولید داخلی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به شعار امسال رونق تولید، که دقیق و حساب شده انتخاب شده است گفت: مقام معظم رهبری خیلی موشکافانه این شعار را انتخاب کردند و با ارزیابی مشکلات اقتصادی کشور، تولید کنندگان را اعم از کشاورزی و صنایع به تولید داخلی تشویق کرده اند.
با بیان اینکه شرایط اقتصادی کنونی مردم را به تولید داخل سوق می‌دهد افزود: تولیدکنندگان باید به تولیدات خود رونق ببخشند و کمیت، کیفیت را بالا ببرند تا تراز صنعتگر و کشاورز ایرانی با خارجی بیشتر شود و نگذاریم مبتکران خلاق منحرف این تراز را از مردم ما بگیرند.

فلاحتی به روابط گوناگون دولتمردان ما با دنیای بیرون از جامعه ایرانی اشاره کرد و تصریح کرد: در عرصه روابط بین المللی باید از کمک غربی‌ها در این عرصه چشم پوشی کرد.

وی تاریخ کشورما را مملو از خیانت غرب خواند و گفت: هیچ‌گاه نباید به کشور‌های غربی و آمریکایی‌ها اعتماد کرد چراکه اروپایی‌ها با حمایت از پالرمو و CFT برای کمک به آمریکایی‌ها، به ما از پشت خنجر زده‌اند.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه رهبران غربی بر خلاف ظاهر رهبرانی وحشی هستند، گفت: رفتار آن جوان خامی که در فرانسه به دوراز شناخت از سیاست، باعث کشته شدن مردم می‌شود تأسف آور و قابل تأمل است.

فلاحتی با بیان اینکه اکثر جنایاتی که در دنیا رخ می‌دهد با همراهی نیرو‌های آل جهود است، تصریح کرد: قدرت‌های غربی شرور هستند و آمریکا شرورتر، باید مراقب تقی زاده‌های امروزی باشیم چراکه آن‌ها، مشغول ترویج سبک زندگی غربی در ایران اسلامی هستند.

فلاحتی با اشاره به سیل اخیر در کشور افزود: ایران در دو مسئله زلزله و سیل باید آمادگی بیشتری داشته باشد که عدم مدیریت درست، ویرانگری‌هایی را به همراه داشته و خواهد. وی نقص در منابع انسانی در پست‌های مسؤولیتی را یکی دیگر از عوامل بحران دانست و گفت: یکی از نگرانی‌های شهر رشت این است که رشت هنوز شهردار ندارد، و انتخاب شهردار نیز یکی از مشکلات این شهر است چراکه نمی‌توان برای رفع مشکلات مختلف شهر تمرکز کرد.

امام‌جمعه رشت خطاب به کسانی که با حمایت مردم انتخاب شدند، افزود: به این مسئله فکر کنید و گله مردم را بشنوید، نگذارید که برخی‌ها در میان شما رخنه کنند و بعد شما گله‌مند شوید چراکه برای این مسئله باید فکری کرد و چاره‌ای اندیشید چراکه نبود شهردار به این مدت قابل‌پذیرش نیست.

انتهای پیام/آ

تشویق تولیدکنندگان داخلی برای کیفیت و کمیت تولیدات خود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.