مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: نوروز امسال ۳۴۳ گردشگر خارجی به استان همدان سفر کرده‌اند.

343 گردشگر خارجی به همدان سفر کردندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی مالمیر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: از روز ۲۸ اسفندماه سال ۹۷ تا روز نهم فروردین ماه بیش از ۷۳۱ هزار و ۵۵ مسافر از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی دیار هگمتانه دیدن کردند.

وی اضافه کرد: ۱۷۰ هزار و ۹۴۲ نفر از مسافرانی که به همدان سفر کرده‌اند در هتل‌ها، میهمان‌پذیرها، مراکز اقامتی فرهنگیان، خانه مسافر‌ها و بوم گردی‌های استان همدان اقامت گرفته‌اند.

مالمیر افزود: در روز نهم فروردین ۷۸ هزار و ۷۴۴ نفر از مراکز تفریحی و گردشگری همدان دیدن کرده و ۱۳ هزار و ۳۴۹ نفر نیز در مراکز اقامتی حضور داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان خاطرنشان کرد: همه امکانات و ظرفیت‌های موجود برای رفاه و آسایش مسافران نوروزی به کار گرفته شده است

مالمیر اضافه کرد: از روز ۲۸ اسفندماه سال ۹۷ تا روز نهم فروردین ماه ۳۴۳ گردشگر خارجی به استان همدان وارد شده و از جاذبه‌های همدان بازدید کرده‌اند.

وی یادآور شد: گردشگران خارجی استان همدان از کشور‌های اوکراین، نیوزلند، روسیه، ترکیه، کانادا، چین، عراق، اتریش و پرو و آلمان به استان همدان سفر کرده و این استان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان یادآور شد: طی این مدت غارعلیصدر، آرامگاه بوعلی و آرامگاه باباطاهر به ترتیب در صدر اماکن مورد بازدید مسافران و گردشگران قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ د

حضور گردشگران خارجی در همدان

برچسب ها: نوروز 98 ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار