آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به احداث بزرگراه آیت‌الله بروجردی و نامگذاری این بلوار به نام عالم شهیر به همت شهرداری قم گفت:این اقدام شهرداری بسیار مهم و قابل تحسین است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار نوروزی دکتر سقائیان نژاد شهردار قم و جمعی از مدیران شهری که در دفتر این مرجع تقلید برگزار گردید، با تاکید بر اینکه آثار کار‌های شهرداری در شهر به عنوان یک شهر دینی و اسلامی باید ظاهر باشد، ضمن تقدیر از زحمات شهردار و عوامل شهرداری قم گفت: خدمات شهرداری به شکل گسترده برای مردم منعکس گردد.

این مرجع تقلید،با تاکید بر اینکه اگر در کار‌ها نیت خیر داشته باشید خداوند به شما کمک خواهد کرد عنوان کرد: اهمیت زیاد جایگاه و موقعیت‌های قم از جمله علما، روات حدیث، اصحاب ائمه و سوابق درخشنده قم باید حفظ شود.

آیت الله صافی گلپایگانی با توصیه و غنیمت دانستن موقعیت‌های شغلی در جایگاه خدمت به مردم بیان کرد: هرچه شهر بیشتر آباد شود، خاصه در حوزه دینی و ایمانی برای شما اسباب افتخار و خوشحالی است؛در قم باید مقاصد اسلامی و دینی همه جا محسوس باشد.

آیت‌الله صافی گلپایگانی همچنین خطاب به شهردار قم توصیه کرد: خادمین خوبی برای حرم اهل بیت باشید و اینکه همیشه به فکر مردم باشید خیلی مهم است، در کار‌ها همه جوانب کار را بسنجید اگرچه همه کار‌های شهرداری بسیار خوب است.

ایشان با اشاره به احداث بزرگراه آیت‌الله بروجردی و نامگذاری این بلوار به نام این عالم شهیر توسط شهرداری قم عنوان کرد: این اقدام شهرداری بسیار مهم و قابل تحسین است.

وی در پایان سخنان خود برای موفقیت شهردار و تیم مدیریت شهری و سلامتی و عاقبت بخیری مدیران شهر دعا کرد.

انتهای پیام/ح

مقاصد اسلامی و دینی در همه جای قم محسوس باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار