نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: چهره خبیث قدرت‌های سلطه با بستن حساب نهاد‌های کمک رسان به سیل زدگان برملا شد و معلوم شد مدعیان حقوق بشر برای رسیدن به اهداف شومشان حاضرند ملت‌ها را هم از بین ببرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به وقوع سیل اخیر در ۲۳ استان، گفت: این اتفاق از دو چهره که یکی نورانی و دیگری ظلمانی و خبیث بود پرده برداشت، چهره مردم نوعدوست کشور که مثل همیشه در کمک رسانی و یاری کردن هموطنان خود از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

وی افزود: چهره خباثت آمیز قدرت‌های سلطه به ویژه امریکا هم با بستن حساب نهاد‌های کمک رسان مثل هلال احمر برملا شد و آنانکه در عرصه‌های بین المللی مدعی‌اند با دولت و نظام ایران مشکل دارند و نه با مردم، نشان دادند برای رسیدن به اهداف شومشان حاضرند ملت‌ها را هم از بین ببرند.

امام جمعه رشت درادامه با تاکید بر اینکه مسوولان بلندپایه کشور با پرداختن به حوادث اخیر، مشکلات سال گذشته به ویژه مشکلات اقتصادی را نباید به فراموشی بسپرند، خاطرنشان کرد: باید با نظارت درست بر اماکن و مراکز اقتصادی، برنامه ریزی نتیجه بخش و پیگیری‌های مداوم این عرصه مهم را ساماندهی کنند تا این ملت مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذارد.

آیت الله فلاحتی در بخشی دیگر از خطبه‌ها، بااشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال ۹۸ در مشهد مقدس درباره غربزدگی و ترویج آن در کشور، گفت: غربزدگی یعنی خود فروختگی و خود باختگی، با ترویج گرایش به غرب وابستگی و ذلت پدیدار خواهدشد.

وی همچنین به اعیاد پیش رو درماه شعبان اشاره کرد و روزپاسدار را به پاسداران همیشه در صحنه که در عرصه‌ها و بخش‌های گوناگون به ویژه در عرصه سازندگی نیز از هیچ کمک رسانی دریغ نکردند تبریک گفت.

انتهای پیام/اص

خطبه های نماز جمعه رشت

برچسب ها: نماز جمعه ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.