ارسال ۷ میلیارد ریال کمک‌های مردمی برای سیل زدگان توسط سپاه استان مرکزی

مسئول معاونت آماد و پشتیبانی سپاه روح الله از ارسال ۷ میلیارد ریال کمک‌های مردمی به استان‌های سیل زده خبرداد.

ارسال ۷ میلیارد ریال کمک‌های مردمی برای سیل زدگان توسط سپاه استان مرکزیحمید رضا ابراهیمی مسئول معاونت آماد و پشتیبانی سپاه روح الله استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: گفت: از تاریخ ۴ فروردین ۹۸ که سیل در مناطقی از کشور از جمله استان‌های گلستان لرستان و ایلام به وقوع پیوست سپاه روح‌الله استان مرکزی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کرد که تا کنون ۲۲ محموله به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده اعزام شده است.

ابراهیمی مواد غذایی خشکبار، پتو، لوازم گرمایشی و بهداشتی را از جمله اقلام ارسالی از استان مرکزی به مناطق سیل زده عنوان کرد و افزود: همچنین با ارسال یک آشپزخانه صحرایی روزانه ۶ هزار پرس غذای گرم در منطقه پلدختر لرستان بین سیل زدگان توزیع می‌شود.

وی از اعزام موکب‌های شهرستان اراک و خمین به منطقه پلدختر هم خبر داد و افزود: نیرو‌های جهادی هم به کمک مردم در بازسازی و رفع آلودگی و تمیز کردن خانه‌های مردم شتافته اند.

ابراهیمی همچنین از ارسال ۱۲ دستگاه ماشین آلات مهندسی جهت کمک به مردم استان لرستان هم خبر داد و افزود: این نیرو‌ها در منطقه تحویل شده به استان مرکزی فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام / ج

ارسال ۱۲ دستگاه ماشین آلات مهندسی سپاه جهت کمک به مردم استان لرستان

برچسب ها: سیل ، امداد و نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.