تردد در محور‌های مواصلاتی استان مرکزی، به صورت روان در جریان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛مرکز عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه استان مرکزی اعلام کرد: طبق آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های استان مرکزی در ساعت ۸:۱۰ صبح امروز ۱۵ فروردین ۹۸ تردد در کلیه محور‌های مواصلاتی استان، بدون هیچ گونه مشکل خاصی در جریان است.

سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی هم با تاکید بر ضرورت مدیریت سفر، از رانندگان خواست نسبت به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس دقیق بوده تا سفری ایمن را برای خود و همراهانشان داشته باشند.

البته این نکته هم یاداور می‌شود که از ساعت ۱۲ ظهر دیروز چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۸ محدودیت‌های ترافیکی در محور قدیم ساوه - تهران آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز ۱۶ فرودین ماه اعمال می‌شود.

بر این اساس تردد هرگونه کامیون و تریلر به جز حمل‌کنندگان موادسوختی و غذایی در این مسیر تا ساعت ۲۴ روز ۱۶ فرودین ماه ممنوع بوده و مسیر جایگزین برای تردد کامیون‌ها و تریلر‌ها آزاد راه ساوه - همدان است.

در حال حاضر با دلیل سیل و آبگرفتگی مسیر اراک - ازنا در حوزه استحفاظی استان لرستان مسدود است و مسیر جایگزین آن مسیر اراک- توره - بروجرد و اراک - توره - ملایر است و یک لاین جاده اراک - فراهان در محدوده آزاد مرزآباد تا مشهد میقان هم مسدود است و لاین مخالف به حالت رفت وبرگشت درآمده است.

انتهای پیام / ج

تردد روان در جاده‌های استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.