به منظور ارزیابی خسارات سیل ۴ تیم کارشناسی بنیاد مسکن استان مرکزی به لرستان اعزام شدند.

اعزام ۴ تیم کارشناسی از استان مرکزی برای ارزیابی خسارات سیل لرستانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ بنیاد مسکن استان مرکزی با اعزام ۴ تیم ۳ نفره کارشناسی جهت ارزیابی خسارات سیل وهمچنین اعزام ۱۶ دستگاه ماشین آلات سنگین به همراه راننده به کمک مردم سیل زده استان شتافت.

همچنین جافر روابط عمومی راهداری استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: با ابلاغ معاون وزیر و رییس سازمان راهداری کشور کاروان حمایتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با همراهی مدیر کل این اداره و ۱۱ دستگاه سنگین   و ۵ دستگاه ماشین سبک راهداری و ۲۰ راهدار در ازنا و الیگودرز مستقر و مشغول  بازگشایی و رفع انسداد محور‌های این ۲ شهرستان شدند.

عبد‌الهاشم حسن‌نیا رییس سازمان راهداری کشور در نامه‌ای خطاب به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به راهداری استان مرکزی ماموریت داده است تا با بکارگیری امکانات در اختیار این اداره کل با قید فوریت نسبت به استقرار یکی از معاونان ذیربط و عوامل کارشناسی، ماشین‌آلات و امکانات مورد نیاز در شهرستان ازنا جهت بازگشایی و ترمیم راه‌ها به منظور ایجاد مجدد تردد‌های ایمن اقدام کند.

همچنین براساس اعلام نیاز نیرو‌های امدادی جهت خدمت رسانی در مناطق سیل زده لرستان به کارگر ساده و فنی، نانوا و آشپز نیاز است.

انتهای پیام / ج 

اعزام تیم‌های امدادی راهداری استان مرکزی به لرستان

برچسب ها: امدادرسانی ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.