حسین عابدینی گفت:امسال انتشارات سفیر اردهال در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ۴۵۰ تا ۵۰۰ عنوان کتاب حضور دارد.

حضور انتشارات سفیر اردهال با 500 عنوان کتاب

حسین عابدینی مدیر مسئول انتشارات سفیر اردهال در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حضور این انتشاراتی در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: امسال انتشارات سفیر اردهال در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران  با ۴۵۰ تا ۵۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب حضور دارد که از این میان ۱۰۰ عنوان کتاب چاپ اولی هستند.

وی با اشاره به کتاب‌های انتشارات سفیر اردهال در سی  و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار داشت: در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مجموعه ۱۳ جلدی را در حوزه طب سنتی و یک مجموعه سی جلدی را در حوزه ترجمه عرضه می‌کنیم و یک کتاب را با همکاری دانشگاه‌های چین در زمینه موسیقی، سنت و آداب و رسوم این کشور تهیه کردیم. اگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار کتاب را صادر کند این کتاب تا زمان برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر و در این نمایشگاه رونمایی می‌شود.

مدیر مسئول انتشارات سفیر اردهال با اشاره به اینکه استقبال از سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نسبت به سال‌های قبل توفیق چندانی نخواهد داشت، بیان کرد: کتاب‌های چاپ اول ناشران در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نسبت به سال‌های قبل کاهش پیدا می‌کند چون ناشران توان سال‌های قبل را ندارند. بسیاری از کتاب‌های منتشر شده تمام شده است، اما به دلیل وضعیت بازار نشر، ناشری جرات نمی‌کند تجدید چاپ کتاب را انجام دهد از این رو اتفاق جالب خاصی در نمایشگاه سی و دوم رخ نمی‌دهد و نمایشگاه کتاب امسال هم مانند سال‌های قبل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار