۴ دستگاه آمبولانس به همراه نیرو و تجهیزات پزشکی عازم استان خوزستان شد.

اعزام نیرو و تجهیزات پزشکی استان مرکزی به مناطق سیل زدهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،استان مرکزی با همدلی مردم و مسئولان تا به حال کمک‌های فراوانی را به مناطق سیل زده‌ کشور اعزام کرده است.

بهروز ایران نژاد معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از امدادرسانی به مناطق سیل زده‌ استان خوزستان خبر داد و گفت:در راستای کمک رسانی به هموطنان در استان‌های درگیر سیل عصر روز شنبه ۱۷ فروردین ماه تعداد ۴ دستگاه آمبولانس به همراه نیرو وتجهیزات پزشکی توسط مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناطق سیل زده‌ی خوزستان اعزام شد.

ایران نژاد افزود:دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی قبل از این نیز در روز ۱۳ فروردین با ارسال تجهیزات پزشکی و اقلام دارویی مورد نیاز و شیرخشک و لوازم بهداشتی به یاری هموطنانمان شتافته است.

قابل ذکر است حسین کولیوند نماینده ویژه وزیر بهداشت در مناطق سیل زده در خصوص وضعیت بهداشت در این مناطق بیان کرد: خوشبختانه در مناطق سیل زده‌ی کشور حتی یک مورد بیماری واگیردار گزارش نشده است و این در حالی است که در بعضی از استان‌های کشور حدود ۲۰ روز از وقوع سیل میگذرد. البته این مهم با حضور به موقع پزشکان و کارشناسان بهداشت در این مناطق و انجام کار جهادی بدست آمد.

کولیوند افزود:در حوزه‌ی دارو و تجهیزات نیز با همکاری و همدلی مردم و مسئولین کمبودی در مناطق سیل زده وجود ندارد. اما این را نیز باید متذکر شد که مردم در این مناطق خود نیز با رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی در بالا بردن شاخص کیفیت بهداشت سهیم باشند.

انتهای پیام/ی

اعزام 4 دستگاه آمبولانس از استان مرکزی به خوزستان

برچسب ها: سیل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.