رییس سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای تحقق شعار سال راهکار‌های موثری دیده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، دیو دیده رییس سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد گفت: اعطای تسهیلات بانکی ، تامین ماشین آلات صنعتی  و گسترش کمک‌های فنی اعتباری از جمله‌ راهکار های افزایش رونق تولید است.

وی ازتلاش‌ها برای راه اندازی ۱۰۰ واحد تولیدی و کمک به احیا ء ۵۰ واحد راکد را از برنامه‌های سال رونق تولید دانست و گفت: برای تحقق شعار سال استفاده از همه‌ی ظرفیت ها‌ی استان در دستور کار قرار گرفته است

دیودیده اضافه کرد:  ۱۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب کمک‌های فنی اعتباری و تسهیلات بانکی برای نوسازی یا بازسازی طرح ها‌ی تولیدی خبر داد و افزود: شرایط برای جذب سرمایه گذاران در سال رونق تولید مهیا می‌شود .

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: به منظور جلوگیری از طولانی شدن فرایند صدور جواز تاسیس علاوه بر الکترونیکی کردن پاسخگویی در ادارات نمایندگان این سازمان در مرکز خدمات سرمایه گذاری که در حوزه‌ی دارایی استان ایجاد شده است آماده‌ی پیگیری کار سرمایه گذاران هستند بگونه ایی که صدور جواز تاسیس کمتر از یک روز انجام خواهد شد.

وی بازار را یکی از مولفه‌های مهم رونق تولید برشمرد و افزود: حمایت‌ها برای تولید و تامین کالای با کیفیت در بازار در سال رونق تولید مورد تاکید است.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت برخورداری استان را از برخی مواهب طبیعی از جمله گیاهان دارویی ، مواد غذایی و زنجیره‌ تولید در صنایع پتروشیمی را یاد آور شد و افزود: برای استقبال از سرمایه گذاران متولیان امر امادگی کامل دارند.

 انتهای پیام/غ

حمایت از تولید کنندگان برای تحقق شعار سال

 

برچسب ها: شعار سال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.