قرعه‌کشی با بهره‌گیری از خدمات ارزش افزوده در تلویزیون و تبلیغات محیطی رسماً از سوی همراه اول به شرکت‌های مرتبط با این حوزه ابلاغ شد.

ممنوعیت اهدای جوایز در قالب قرعه کشی در خدمات ارزش افزودهبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ممنوعیت اعطای جوایز در قالب قرعه کشی در خدمات ارزش افزوده از سوی همراه اول به شرکت‌های مرتبط با این حوزه ابلاغ شد. این اتفاق در حالی افتاده است که پیش‌تر وزیر ارتباطات و گروهی از مردم اعتراض خود به مسابقات شبه بخت‌آزمایی با بهره‌گیری از خدمات ارزش افزوده در رسانه ملی، را اعلام کرده بودند.

ابوذر مهرمنش، مدیرکل سرویس‌های ارزش افزوده‌ همراه اول، در حساب کاربری شخصی خود در  توئیتر اعلام کرده بود: برای شفاف‌سازی بیشتر و رفع شبهه از خدمات ارزش افزوده، دستورالعمل عدم استفاده از قرعه‌کشی برای جوایز این سرویس‌ها امروز به شرکت‌ها ابلاغ شد. امیدوارم در سال جدید روند بهبود کیفیت محتوا و خدمات دیجیتال را با سرعت بیشتری شاهد باشیم.

ممنوعیت اهدای جوایز در قالب قرعه کشی در خدمات ارزش افزوده

در راستای مقابله با خدمات ناخواسته ارزش افزوده تلفن همراه و کسر بدون اجازه اعتبار از حساب سیم‌کارت مشترکان تلفن همراه، از چند روز پیش این خدمات وارد مرحله جدیدی شد. چند روز پیش تصویری از نامه اپراتور همراه با موضوع  ابلاغ ممنوعیت قرعه کشی در عرضه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در فضای مجازی منتشر شده است.

ممنوعیت اهدای جوایز در قالب قرعه کشی در خدمات ارزش افزوده

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار