نماینده سابق مجلس در واکنش به اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، نوشت: انتقام از سپاه پاسداران حق مسلم آمریکا است.

از نظر ترامپ تحریم سپاه پاسداران حق مسلم آمریکاستبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش سه مقام آمریکایی اعلام کردند که واشنگتن به زودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهد. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خطاب به ایرانیان، از سپاه پاسداران انتقاد کرده و سپاه را نیرویی متخاصم خواند که به گفته او مردم ایران را سرکوب کرده و اموال آنها را برای حمایت از تروریسم در خارج از مرزها به تاراج می‌برد.

علیرضا زاکانی مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سازمان بسیج مستضعفین و نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در رشته‌ توئیتی به این اقدام واکنش نشان داد و انتقام از سپاه پاسداران را حق مسلم آمریکا  دانست و دلیل این اظهارنظر را ممانعت سپاه از انجام اقدامات شوم آمریکا و حفاظت از امنیت مردم ایران در هر زمینه‌ای بیان کرد.

زاکانی در توییتر نوشت:

انتقام از سپاه پاسداران حق مسلم آمریکا است چون مانع تجزیه ایران شد، در دفاع مقدس درخشید، هفت تریلیون دلار آمریکا برای غارت غرب آسیا را بی خاصیت کرد، ترامپ را در تحریم اقتصادی با پروژه‌هایی مثل ستاره خلیج فارس ناامید نمود، با توسعه پهباد، موشک و دفاع مردمی ضامن امنیت شد.

نفوذی ها و جاسوس‌های آمریکایی و صهیونیستی را شناسایی و دستگیر کرد، در زلزله و سیل خدمتگزاری اجتماعی و نوکری مردم ایران را نمود، با جهاد فرهنگی به تعمیق باورهای مردم بویژه جوانان پرداخت ومانع انحراف انقلاب شد، و.... لذا از نظر ترامپ تحریم سپاه پاسداران حق مسلم آمریکاست.

از نظر ترامپ تحریم سپاه پاسداران حق مسلم آمریکاست

از نظر ترامپ تحریم سپاه پاسداران حق مسلم آمریکاست

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
دقیقا با نظرتون موافقم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
درود بر شما جناب زاکاني
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
اقای زاکانی جمله نا مناسبی برای بیان نظریاتشان انتخاب کرده اند
آخرین اخبار