نماینده، ولی فقیه در استان کرمان گفت: عصبانیت دشمن و تصمیم گیری علیه سپاه پاسداران، کاملا احمقانه و بی پایه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در مراسم تجلیل از دست اندرکاران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرمان گفت: عصبانیت دشمن را در روز‌های اخیر از نظام اسلامی و نهاد‌های موثر در آن را به وضوح شاهد هستیم که خباثت، عصبانیت و حماقت در موضع اخیر مسئولان امریکایی و استکبار علیه سپاه عزیز، عظیم و مجاهد را می‌بینیم در حالی که سپاه در غالب دستاورد‌های نظام اسلامی سهیم است.

وی بیان داشت: در شرایط حکمرانی دو ابرقدرت شرق و غرب و زمانی که کسی جرات کوچک‌ترین حرکتی بر خلاف این دو ابرقدرت را نمی‌توانست انجام دهد و درکشور ما نیز حکومت‌ها یکی پس از دیگری آمده بودند و رژیم تا دندان مسلح حکومت می‌کرد، مردم کشور ما به رهبری امام خمینی (ره) توانستند انقلابی را شکل بدهند.

وی افزود: انقلاب اسلامی سه ماموریت بزرگ را برای خود ترسیم کرده بود که نخستین ماموریت این بود کشور را به لحاظ سیاسی مستقل کند و حکومتی سر کار بیاید که نه به شرق و نه به غرب وابسته باشد و در صحنه بین المللی بتواند حرف خودش را بزند و این ماموریت تحقق پیدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: ماموریت دوم این بود که کشور در حوزه اقتصاد به خود وابسته باشد و هر جه فعالیت و تلاش دارد بر این متمرکز کند که اقتصاد درون گرا و غیر وابسته به خارج را به تصویر بکشد که این ماموریت تا حدودی انجام شده، اما هنوز نواقصی دارد که باید به دست توانمند جوانان دانشمند این کشور و بخش‌های فعال به نحو احسن به انجام برسد.

امام جمعه کرمان بیان کرد: ماموریت سوم که مهم‌تر از دیگر موارد است و خیلی از دشمنی‌ها در این عرصه وجود دارد این است که کشور ما از لحاظ فرهنگی مستقل باشد و انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی این مطلب را در دستور کار دارد و تاکنون بر همین مبنا پیش رفته و در گام دوم انقلاب این مسئله را به نحو احسنت به انجام خواهد رساند.

وی افزود: در ۴۰ سال گذشته در فراز و نشیب ها، سختی‌هایی که بر کشور ما تحمیل شد، بسیار ظالمانه و ناجوانمردانه و یکی از آن‌ها تحریم‌ها بود، اما توانستیم چهار دهه را پشت سر گذاشته و با افتخار چهلمین سال انقلاب را جشن بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی عنوان کرد: با بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری هم حجت بر همه تمام و هم تکلیف مشخص شده است، به ویژه برای نسل جوان که باید آستین‌ها را بالا زده و با یک نگاه کاملا جهادی در صحنه‌ها حضور یافته و پیشرفت کشور را رقم بزنند که بستر‌های مناسب برای این رخداد بزرگ و ورود به گام دوم و موفقیت در آن علی رغم همه مشکلاتی که وجود دارد، در کشور هست.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: عصبانیت دشمن را در روز‌های اخیر از نظام اسلامی و نهاد‌های موثر در آن می‌بینیم که خباثت، عصبانیت و حماقت در موضع اخیر مسوولان امریکایی و استکبار علیه سپاه عزیز، عظیم و مجاهد را می‌بینیم در حالی که سپاه در غالب دستاورد‌های نظام اسلامی سهیم است.

وی تصریح کرد: سپاه در کمال اخلاص و فداکاری در همه صحنه‌های سخت حضور پیدا می‌کند و نه تنها در دفاع از انقلاب و کشور بلکه در دفاع از انسانیت و اسلام در جغرافیای اسلامی موثر است که دشمنان این نهاد را ناجوانمردانه مورد اتهام قرار می‌دهند و موضع کاملا احمقانه‌ای علیه این نهاد اتخاذ شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی بیان کرد: از شورای عالی امنیت ملی و وزارت خارجه کشورمان که موضع بسیار قوی در قبال این حماقت گرفتند، تشکر می‌کنیم و امیدوارم دست به دست هم داده و با وحدت و همدلی انقلاب اسلامی را که رسالت آن تشکیل تمدن اسلامی است بتوانیم رقم بزنیم و انقلاب و نظام را به دست صاحب اصلی آن، ولی عصر (عج) بسپاریم.
انتهای پیام/ی

سپاه در کمال اخلاص و فداکاری در همه صحنه‌های سخت حضور پیدا می‌کند

برچسب ها: سپاه ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.