خلیل آبادی مطرح کرد؛

نحوه برخورد روزنامه همشهری با کارکنانش محکوم است

عضو شورای شهر تهران گفت: نحوه برخورد روزنامه همشهری با تعدیل نیروی کارکنانش محکوم است و قابل دفاع نیست.

خبرنگار: کاظمی/نحوه برخورد روزنامه همشهری با کارکنانش محکوم استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در نشست خبری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران که امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، گفت: در ابتدا از همه می‌خواهم که نام شورای شهر تهران، ری و تجریش را کامل بیان کنند و تا زمانی که ما شورای ری را مستقل خواهیم کرد، به این شکل آن را عنوان کنند.

وی در خصوص اختیارات شورای شهر نسبت به نحوه انتصابات در شهرداری تهران، گفت: برخی از مطالبات مردم از ما قانونی نیست که انتصابات هم از آن دسته است که گفته می‌شود ما نباید در آن‌ها دخالت کنیم، در حالی که کارکرد شورا اینگونه تعریف نشده است.

خلیل آبادی با بیان اینکه شاید به طور قانونی به ما ایراد وارد باشد، گفت: برخی از مردم برای گرفتن پروانه به ما مراجعه می‌کنند و توقعاتی دارند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ورود ما به این مسائل قانونی نیست، گفت: از همین جهت گاهی اوقات در برابر چنین مطالباتی مجبوریم فرار کنیم.

وی با تأکید بر اینکه شعار ما هنگام ورود به شورای شهر انسان محوری بوده است، گفت: اهمیت یک برج کمتر از انسان است، زیرا که همه این‌ها باید در خدمت انسان باشند، لذا شاهدیم که در شهرداری موسساتی مانند همشهری به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنند و با شورا ارتباط بسیار کمی دارند، چنانچه من تاکنون آقای حاجی مدیرعامل همشهری را تنها یک بار در جلسات دیدم.


بیشتر بخوانید: نحوه برخورد روزنامه همشهری با کارکنانش محکوم است


خلیل آبادی تصریح کرد: شهرداری نهادی عمومی و مردمی است و هر کسی که وارد آن می‌شود باید با مردم تعامل داشته باشد و در مورد اخیری هم که برای ۱۰۵ نفر از کارکنان شهرداری به وجود آمد در حال پیگیری هستیم، زیرا این روش محکوم است و قابل دفاع نیست.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به جسد مومیایی که سال گذشته در حفاری‌های شهر ری کشف شد، تصریح کرد: در آن زمان وظیفه من این بود که باید از این جسد به عنوان یک نماد میراثی حراست شود، در حالی که من هیچگاه رضا شاه را تقدیس نکرده و نخواهم کرد.

وی افزود: در حال حاضر هم موضوع خانه صادق هدایت به معنای تقدیس او نیست، بلکه به خاطر حوادثی است که در رابطه با یک اثر میراثی رخ داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار