مدیرعامل آبفاشهری مازندران بر اجرای مرحله سوم خط انتقال آب از سدالبرز به تصفیه خانه اضطراری آب شهر‌های شهر‌های گروه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجید عبدالهی مدیرعامل آبفاشهری مازندران در جلسه بررسی و پیگیری مشکلات آب آشامیدنی شهر‌های گروه الف، به کمبود آب در این شهر‌های  به ویژه بابل اشاره کرد و گفت: با افزایش کدورت آب سد البرز، در حال حاضر نسبت به گذشته ۲۰۰ لیتر در ثانیه با کمبود آب در این شهرها مواجه هستیم که تدابیر لازم برای رفع این مشکل اندیشیده شد.

وی با اشاره به کاهش ۵۰۰ لیتر در ثانیه آب تصفیه خانه شهر‌های گروه الف، گفت: با احداث خط انتقال برداشت آب از لایه بالایی سد البرز با همکاری آب منطقه‌ای استان، ۳۲۰ لیتر در ثانیه آب این شهر‌ها تامین شد.

وی گفت: با وجود مسافران زیاد به ویژه در شهر‌های ساحلی، مشترکانی که در منازل خود مخزن ذخیره ندارند، با مشکل کمبود آب مواجه می‌شوند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود در روز‌های آینده با بارش باران، کدورت آب سد البرز مجددا افزایش یابد افزود: به منظور تامین آب پایدار و برطرف نمودن مشکل کمبود آب در بلند مدت در شهر‌های گروه الف. به تخصیص اعتبارات، نیاز است.

گفتنی است در  این جلسه، مقرر شد شرکت آب منطقه‌ای مازندران نسبت به اجرای خط سوم طرح اضطراری انتقال آب سد البرز به تصفیه خانه آب طی یک هفته اقدام نماید تا کمبود ۲۰۰ لیتر در ثانیه آب این شهر‌ها برطرف شود.
 
 
انتهای پیام/س
 
 
 

تدابیر لازم  برای حل مشکل کمبود آب در شهرهای گروه الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.