معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: ۴۸۰ میلیارد ریال خسارت ناشی از بارندگی‌های هفته‌های اخیر به راه‌ها مواصلاتی و ابنیه فنی استان وارد شده است.

 جلال زاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: سیلاب و بارش‌های بهاری به بیش از هزار و  ۷۰۰ کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی استان خسارت وارد شده است.

وی افزود: با توجه به حجم و شدت بارش‌ها تخریب ۲ دستگاه پل در حوزه شهرستان طبس و بیش از ۷۰۰ ۱ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی و به ۹۷۰ ابنیه فنی خسارت وارد شده است.

 جلال زاده ادامه داد:    ۴۸۰ میلیارد ریال خسارت به راه‌ها و ابنیه فنی استان  وارد شده است

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار کرد: از ابتدای بارش‌ها اکیپ‌های راهداری به طور شبانه روزی شامل ۲۴۶ دستگاه ماشین آلات و ۵۳۴ راهدار با حضور در سطح محور‌های استان، مشغول رفع مشکلات و خسارات وارده از سیل شده و کار امداد رسانی و بازگشایی محور‌ها را انجام می‌دهند.

وی تصریح  کرد: تعداد هزار و ۲۴۵ نفر مسافر نوروزی در مساجد، راهدارخانه‌ها و مجتمع‌های خدماتی – رفاهی اسکان داده شده‌اند.

جلالزاده همچنین گفت: با توجه به چندین مرتبه انسداد در مدت طرح نوروزی تعداد ۹۳ محور اصلی، فرعی و روستایی رفع انسداد و در ۴۹۳ مقطع ریزش برداری انجام گرفته است.

انتهای پیام / ط ا

اسکان بیش از هزار مسافر نوروزی در راهدارخانه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.