سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان بوشهر گفت:بیش از ۲۱ میلیارد ریال صنایع دستی در تعطیلات نوروز استان بوشهر به فروش رسید.

فروش ۲۰ میلیارد ریال صنایع دستی در تعطیلات نوروز استان بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  ارغوان مهدی زاده پیرامون برپایی نمایشگاه، غرفه و بازارچه‌های صنایع دستی در تعطیلات نوروز امسال گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌ها وغرفه‌هایی می‌تواند به صنعتگران این انگیزه را بدهد که نسبت به تولید و فعالیت در حوزه صنایع دستی حساسیت بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: فعالان رشته‌های مختلف صنایع دستی برای عرضه و فروش بیشتر محصولاتشان، کیفیت را در اولویت کار خود قرار دهند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر افزود: کیفیت بخشی به تولید صنایع دستی در سال‌های اخیر باعث شده است استقبال چشمگیری از صنایع دستی صورت پذیرد تا جایی که در تعطیلات نوروز امسال شاهد فروش بیش از ۲۰ میلیارد ریال از این دست کالا‌ها هستیم.

مهدی زاده بیان کرد:امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی و طرح‌هایی که در خصوص ارتقا کمی و کیفی تولید، معرفی و فروش محصولات صنایع دستی استان داریم به رونق تولید ملی هم برسیم.

لیلا رحیمی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر نیز با اشاره به فروش بالغ بر ۲۱میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال صنایع دستی در ایام نوروز گفت: در تعطیلات نوروز امسال با برپایی ۵۹۴ غرفه، ۳۵ بازارچه و ایجاد فروشگاه‌ها و عرضه محصولات صنایع دستی استان در اقامتگاه‌های بومگردی، تحول خوبی در معرفی و فروش کالا‌های صنایع دستی داشتیم که رضایتمندی بیشتر صنعتگران فعال استان و همچنین گردشگران را در پی داشته است.

انتهای پیام/م

فروش بالغ بر ۲۱میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال صنایع دستی استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.