مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی گفت:تله فیلم «حفره» باهدف آگاهی‎بخشی به مخاطبان رسانه ملی در پیشگیری از جرایم اینترنتی، نقش بسزایی درکاهش جرایم اینترنتی وپول شویی خواهد داشت.

به تصویرکشیدن بزرگترین مشکلات سیستم‌های بانکی درفیلم حفره از سیمای خراسان رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محسن نصرپور مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی گفت:تله فیلم "حفره" از تولیدات شبکه خراسان رضوی می‌باشد که در ژانر پلیسی معمایی توانسته یکی از بزرگترین مشکلات سیستم‌های بانکی و حفره‌های احتمالی را با نیت اطلاع رسانی برای بیننده به تصویر بکشد.

وی افزود:"حفره" بعد از اخذ مجوز‌های مربوطه و بازنویسی و کارشناسی فیلم نامه از اوایل بهمن ماه در دستور کار گروه سازنده قرار گرفت و در دوم اسفند ماه ۹۷ در مشهد الرضا کلید خورد همچنین بعد از ۲۶ جلسه فیلمبرداری در تاریخ ۲۸ اسفند ماه به کارخود پایان داد.

نصرپور با بیان اینکه این فیلم توسط مجتبی امانی تهیه و از ساخته‌های بهادر اسدی می‌باشد گفت:لوکیشن‌های متعددی در این پروژه وجود دارد که از بخش‌های مهم و اصلی آن می‌توان به پلیس فتا خراسان رضوی، اداره آگاهی اداره مبارزه با مفاسد اجتماعی و نیروی انتظامی مشهد اشاره کرد.

انتهای خبر//ح. ص

کاهش جرایم اینترنتی و پول شویی با پخش فیلم حفره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.