فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان قتل جوان ۱۸ ساله در زاهدان خبر داد.

دستگیری عاملان قتل جوان ۱۸ ساله در زاهدانسردار"محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در عملیات ضربتی و غافلگیرانه کارآگاهان زبده اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان سه نفر از قاتلین جوان ۱۸ ساله منطقه شیرآباد زاهدان دستگیر شدند.

وی افزود:ساعت ۱۲:۴۰ ظهر روز دوشنبه دوم مهرماه سال ۹۷ یک فقره تیراندازی منجر به جرح در خیابان رسالت منطقه شیرآباد زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی به همراه ماموران کلانتری ۱۳ برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی مشخص شد سه سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت هوندا فاقد پلاک با یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زن به سمت جوانی ۱۸ ساله به نام جمال الدین که در جلو یک مغازه ایستاده بوده تیراندازی و با سرعت از محل متواری شدند.

سردار قنبری تصریح کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان خاتم انبیاء (ص) به علت شدت جراحات وارده ساعت ۱۲ همان شب فوت کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان زبده اداره مبارزه با جرائم جنایی با استفاده از سرنخ‌های موجود و یک سری تحقیقات میدانی متهمان را شناسایی و دستگیری آن‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: تحقیقات برای دستگیری متهمان که دائم محل اختفایشان را تغییر می‌دادند ادامه داشت تا اینکه روز گذشته اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه عاملان قتل در خیابان ابوذر شهر زاهدان بدست آمد و تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی با محاصره مخفیگاهشان آنان را در حال استراحت دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف آلت قتاله از مخفیگاه متهمان خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهمان برای شناسایی ضارب اصلی و انگیزه آن‌ها از این جنایت ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

دستگیری عاملان قتل در زاهدان

برچسب ها: پلیس ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار