ماموران یگان حفاظت محیط زیست نکا شکارچی غیرمجاز را به همراه  لاشه یک راس گراز وحشی و یک قبضه سلاح شکاری قاچاق دستگیر کردند.

ابراهیمی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در نکا ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر درحین گشت زنی درحوزه استحفاظی شکارچی غیرمجاز را به همراه  لاشه یک راس گراز وحشی و یک قبضه سلاح شکاری قاچاق دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر درحین گشت زنی شبانه موفق به دستگیری شکارچی غیر مجاز به همراه یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و لاشه یک طاقه قرقاول در محدوده روستای اروت شهر کیاسر شدند.

ابراهیمی گفت: در ماموریت دیگر ماموران یگان حفاظت محیط زیست کیاسر در حین گشت زنی در روستای پروریج اباد ونوکنده در حاشیه سد سلیمان تنگه به دوگروه متخلف غیرمجاز صید ماهی مواجهه و از آن‌ها ادوات صید وچندین قطعه ماهی‌های تلف شده کشف و ضبط کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران افزود: همه متخلفان شکار و صید با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: همچنین ماموران پناهگاه حیات وحش میانکاله در پایش شبانه تالاب و خلیج میانکاله  ۱۰۰ رشته تور ماهیگیری غیرمجاز را جمع آوری کردند.

ابراهیمی افزود: در بابلسر در گشت و کنترل مشترک یگان حفاظت محیط زیست و یگان شیلات این شهرستان در فصل تخم ریزی ماهیان استخوانی در ردخانه بابلرود۱۷ رشته تور ماهیگیری غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/ م

دستگیری شکارچی گراز وحشی در شهرستان نکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.