رئیس مرکز بهداشت بوکان گفت: طی سال گذشته، برای تمامی دانش آموزان مقطع ابتدایی این شهرستان وارنیش فلوراید تراپی انجام یافته است.

فرخی رئیس مرکز بهداشت بوکان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، با بیان اینکه طی سال گذشته، برای تمامی دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر و روستای این شهرستان وارنیش فلوراید تراپی انجام یافته است، گفت: تعداد این دانش آموزان ۲۳هزار و ۳٦۰ نفر می‌باشد که ۹۵ درصد از این تعداد در سامانه سیب نیز به ثبت رسیده اند.

وی از ارائه حدود ۲۰ هزار خدمت دندانپزشکی به مراجعین به مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان بوکان خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ۷هزار و ۲۰۰ نفر از سوی دندانپزشکان همکار مورد آموزش بهداشت دهان و دندان قرار گرفته و مابقی مراجعین نیز، خدمات پیشگیری و درمان دندانپزشکی (ترمیم، جرم گیری و...) دریافت کرده اند.

فرخی در پایان تعداد واحد‌های دندانپزشکی مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری بوکان را ۱۱ واحد فعال عنوان کرد و تصریح کرد: مرکز روستایی رحیم خان دارای تجهیزات کافی می‌باشد و به زودی فعال خواهد شد، همچنین در تلاش برای تجهیز و فعال سازی مرکز روستایی کویره کانی در سال ۹۸ می‌باشیم که این دو مرکز نیز وارد چرخه خدمت رسانی به مردم عزیز این مناطق گردند.

 
انتهای پیام/م
 

وارنیش تراپی کلیه ی دانش آموزان ابتدایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.