سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نیمه شعبان در استان مرکزی خبر داد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جشن نیمه شعبان در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ سید علی حسینی سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه مراسم جشن نیمه شعبان در سراسر استان مرکزی خبر داد.

سرهنگ حسینی با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان به تمامی مردم استان مرکزی گفت: همزمان با فرارسیدن این روز با شکوه و برگزاری جشن میلاد حضرت مهدی (عج)، در صورت لزوم، محدودیت‌های ترافیکی در سطح معابر و مسیر‌های پر تردد کلان شهر اراک و دیگر شهرستان‌های استان مرکزی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به این که این محدودیت‌های ترافیکی به صورت مقطعی و با توجه به شرایط ترافیکی اجرا خواهد شد افزود: کلیه نیرو‌های اجرایی پلیس راهور در شب و روز نیمه شعبان، به منظور تسهیل هر چه بیشتر در رفت و آمد شهروندان و شرکت هرچه آسان‌تر آنان در مراسم‌های مختلف مذهبی نیمه شعبان، در سطح معابر حضور خواهند داشت.

سرپرست پلیس راهور استان مرکزی از مردم خواست تا برای تسهیل در رفت و آمد خود و خانواده، از تردد با وسایط نقلیه شخصی خودداری کرده و در صورت نیاز از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام / ج

اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه نیمه شعبان در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.