فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری سارق سریالی خودرو‌های سواری مدل پایین در اراک خبرداد.

 دستگیری سارق سریالی خودرو‌های سواری مدل پایین در اراک سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛از دستگیری سارق خودرو‌های سواری پراید مدل پایین در عملیات کارآگاهان پلیس خبر داد و گفت: سارق به ۲۲ فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو در شهرستان اراک اعتراف کرد.

سردار عزیزی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو‌های سواری مدل پایین پراید و اقدام به جداسازی قطعات با ارزش آن از جمله باطری، ضبط و باند در سطح شهر اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به سرنخ‌هایی که در روند رسیدگی به پرونده به دست آمد، سارق در یکی از محله‌های این شهرستان در حین سرقت یک دستگاه خودرو دستگیر شد.

اعتراف سارق به ۷ فقره سرقت خودرو و ۱۵ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اعتراف سارق به ۷ فقره سرقت خودرو و ۱۵ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو بیان کرد: متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس آگاهی استان شد.

وی تصریح کرد: سارق دستگیر شده در ادامه تحقیقات فنی پلیس بیان داشت بدلیل اینکه که خودرو‌های مدل پایین پراید از ایمنی کمتری برخوردارند بیشتر این نوع خودرو‌ها را برای سرقت انتخاب می‌کرده و پس از اوراق کردن وسایل آن‌ها در مخفیگاهش، اموال مسروقه را به افراد مالخر می‌فروخته است.

سردار عزیزی با اشاره به ادامه داشتن تحقیقات پلیس اظهار داشت:: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

وری از مردم خواست هرگونه گزارش و اطلاع پیرامون شناسایی سارقین و یا تردد مشکوک افراد ناشناس در محل زندگی شان را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.