نماینده  ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خداوند تمام محاسبات نظامییان آمریکایی در صحرای طبس را بر هم زد و آن ها را به ذلت کشاند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، آیت الله عبادی،نماینده  ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با دست اندرکاران مراسم بزرگداشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس گفت: آمریکایی‌ها در صحرای طبس همه امور، حتی شرایط آب و هوایی را سنجیدند، اما با عنایت خداوند، تمام معادلات آن‌ها با شکست مواجه شد.

آیت الله عبادی افزود: در فتنه ۸۸ هم دشمنان تصور می‌کردند می‌توانند نظام را از پا درآورند، اما خداوند همان طور که در صحرای طبس آمریکایی‌ها را به ذلت کشاند، دشمنان نظام را نیز در فتنه ۸۸ روسیاه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این که شیطنت‌های دشمنان بر علیه ایران تمامی ندارد گفت: در این فضا دشمنان با دروغ پردازی تلاش می‌کنند فضای نا امیدی را ترویج دهند، اما هیچ گاه پیروز نمی‌شوند لذا ملت ایران به خداوند توکل کرده است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال اینگونه قدرتش را نشان می‌دهد، اما برخی‌ها ناسپاسی می‌کنند، افزود: این اتفاقات در زمان خودمان به وقوع پیوسته است، اما جای تعجب دارد که چرا هنوز کسانی هستند که با تردید به مسائل نگاه می‌کنند.

آیت الله عبادی گفت: آزمایش بخشی از زندگی است لذا باید سختی‌ها و آزمایشات بسیاری را طی کرد تا رشد پیدا کنیم، بنابراین وظیفه شما این است که این مسائل را به خوبی برای مردم و جوانان تبیین کنید تا هم خود و هم جامعه را از فتنه‌ها نگه دارید.

نماینده  ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در این فضای مجازی که هر دروغی گفته می‌شود باید آنگونه راست گفت که جای هیچ دروغی باقی نماند.

انتهای پیام/ب

گرامیداشت پنجم اردیبهشت در خراسان جنوبی

برچسب ها: آمریکا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.