مراقب باشیم برخی برنامه‌های فرهنگی زمینه گناه را فراهم نکند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: باید مراقب باشیم برخی برنامه‌های فرهنگی و نشاط آور، زمینه گناه و ابتذال را در جامعه فراهم نکند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه ۶ اردیبهشت ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر، با اشاره به وجود جنگ روانی در مسأله فرهنگی گفت: دشمنان و افراد همسو با آنان، امروز می‌خواهند با جنگ بین فضایل و رذایل، جامعه را گناه و منکرات آلود کنند تا عطر شهدا به مشام نرسد.

وی با انتقاد از برگزاری برخی کنسرت‌ها و برنامه نامتعارفی در فرهنگسرای شهرکرد افزود: هر چند منکراتی در جامعه اتفاق می‌افتد، اما اینکه در در مجموعه دستگاه‌های دولتی و فرهنگی باشد، قابل چشم پوشی نیست.

نکونام اضافه کرد: جامعه‌ای که به سمت ابتذال برود قطعاً در مسیر رشد و تعالی نخواهد بود و چه بسا به بلایای آسمانی مبتلا شود.

وی با بیان وجود برنامه‌های زیبا و نشاط آور زیادی برای ترویج و اجرا در جامعه ادامه داد: خدای ناکرده نباید زمینه رشد معاصی را در جامعه فراهم کرد.

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: خانواده‎ها، مسئولان، جوانان و اقشار مومنین باید در زمینه فرهنگی، ورود و مراقبت ببشتری داشته باشند.

نکونام در ادامه با گرامیداشت ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، به سخنان جدید مسئولان آمریکا برای محدودیت در فروش نفت ایران اشاره کرد و افزود: تهدید آمریکا به جلوگیری از فروش نفت ایران، نشان ضعف آنهاست زیرا این مسأله باعث ضرر اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت تنگه هرمز اظهار داشت: آمریکایی‌ها متوجه حساسیت این گلوگاه نفتی نیستند، در حالی که ۹۰ درصد نفت جهان از تنگه هرمز جابجا می‌شود.

نکونام تصریح کرد: جمهوری اسلامی در صورت نیاز، از همین منطقه بسیار استراتژیک بیشترین صدمه را به آمریکا وارد خواهد کرد.

وی با بیان کاهش قابل توجه اینکه وابستگی اقتصاد کشور به فروش نفت گفت: مانند همیشه و با تکیه بر توان توان داخلی، وحدت، همدلی و تلاش می‌توان دشمنان را زمین‌گیر و در مقابل آن‌ها ایستادگی کرد.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه هیچ کس نباید مرعوب تهدیدات واهی و جنگ روانی آمریکا شود اضافه کرد: ملت ایران در چهار دهه گذشته، در برابر تمام تهدیدات دشمنان ایستادگی کرده‎اند.

نکونام با تأکید بر تلاش مسئولان برای خدمت‎رسانی به مردم افزود: مسئولان و دولتمردان باید با تدابیر بهتر، از مشکلات مردم گره‌گشایی کنند.

انتهای پیام/ش

نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرکرد

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار