مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان از آغاز عملیات ساخت بیمارستان جدید این شهرستان در شهریورماه امسال خبر داد.

​​​​​​​محمد عباسی مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،  گفت: عملیات ساخت بیمارستان جدید این شهرستان توسط پیمانکار در شهریور ماه امسال آغاز می‌شود و با توجه به ساخت مجتمع آموزش عالی سلامت این بیمارستان به صورت آموزشی در محوط بیمارستان شهید قلی پور ساخته می‌شود.

وی در خصوص مکان یابی این بیمارستان جدید نیز افزود: مکان این بیمارستان توسط کارگروهی متشکل از رئیس شورای شهر، شهردار، فرماندار، رئیس بیمارستان و مدیر شبکه بهداشت بعد از بررسی زمین‌هایی در مناطق علی آباد، امیرآباد، جنب دانشگاه عملی کاربردی و کوی بهداری انتخاب شده است.

عباسی در ادامه ضمن اذعان به نامناسب بودن فضای فیزیکی اتاق عمل و بخش زایمان بیمارستان شهیدقلی پور بوکان تصریح کرد: فضای فیزیکی نامناسب به ویژه در بخش زایمان، بر کیفیت ارائه خدمات تاثیر منفی گذاشته است و به همین دلیل ساخت ۱۸ تخت LDR در بیمارستان جدید بوکان تصویب شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان در ادامه ضمن اشاره به کلنگ زنی مجتمع آموزش عالی سلامت بوکان در بهمن ماه سال گذشته، یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی به علت کمبود اعتبارات طراحی نقشه این مجتمع را به شبکه بهداشت بوکان واگذار کرده و در مرحله تعیین مشاور و طراحی نقشه هستیم.

محمد عباسی در پایان ضمن اشاره به کمبود متخصص رادیولوژی در مرکز تصویربرداری بیمارستان بوکان تاکید کرد: پاییز امسال دو متخصص رادیولوژی جذب می‌شود و سرویس جراحی مغز واعصاب نیز در بیمارستان فعال می‌شود.
 
انتهای پیام/م
 

ساخت بیمارستان جدید در بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.