نمایشگاه گروهی نقاشی از فردا در نگارخانه سایه روشن رشت گشایش می‌یابد.

گشایش نمایشگاه گروهی نقاشی در رشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نمایشگاه گروهی نقاشی هنرجویان کارگاه هنر سپید به همت سپیده برازنده، برنامه‌ریز و مدرس کارگاه در نگارخانه سایه روشن رشت دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه، این نمایشگاه از ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: در این نمایشگاه ٤٥ اثر از نقاشی‌های هنرجویان (کودک و بزرگسال) کارگاه هنر سپید رشت به نمایش گذاشته می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه، در این نمایشگاه آثار ارائه شده با تکنیک‌های متفاوت از آبرنگ و گواش تا رنگ روغن و اکرلیک و در سبک‌های مختلف خلق شده‌اند، گفت در این نمایشگاه ابعاد آثار نیز دارای تنوع است و تابلو‌هایی از اندازه ٢٠ در ٣٠ تا ٨٠ در ١٠٠ سانتی‌متر در معرض دید عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

قاسم مصفا با بیان اینکه، این نمایشگاه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ برای تماشای علاقمندان به نقاشی دایر است، تصریح کرد: دوستداران هنر می‌توانند برای دیدن نمایشگاه گروهی نقاشی به رشت، خیابان مطهری، روبروی بانک تجارت، خیابان مژدهی، انجمن سینمای جوانان مراجعه کنند.

انتهای پیام / ق 

برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی در رشت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.