مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: طی سال گذشته کارشناسان بهداشت حرفه‌ای از ۳۵۷۷ کارگاه صنعتی و خدماتی این شهرستان بازدید کردند.

محمد عباسی مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، در تشریح عملکرد حوزه بهداشت حرفه‌ای در سال گذشته، گفت: طی سال ۹۷ در سطح این شهرستان سرشماری و شناسایی ۳٦٤٤ کارگاه صنعتی، نیمه صنعتی و خدماتی با جمعیت ۸۵هزار و ۵۵۵ شاغل از سوی واحد بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت بوکان انجام یافته شده است.

وی افزود: کارشناسان بهداشت حرفه‌ای در بازدید‌های خود با بررسی و ارزیابی عوامل زیان آور محیط کار و ارائه راه حل‌های ممکن به منظور کاهش و یا حذف عوامل احتمالی و آموزش‌های لازم به شاغلان در جهت پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری‌های شغلی، در تامین سلامت شاغلان و ارتقاء فرهنگ پیشگیری از خطر تلاش می‌نمایند.

عباسی در پایان اظهار داشت: همچین بازدید اولیه و پیگیری از ۳۵۷۷ کارگاه صنعتی و خدماتی با ۸٤۱۹ نفر شاغل صورت گرفته و ۹۱۹٤ مورد بازرسی توسط کارشناسان بهداشت حرفه‌ای در طول سال ۹۷ انجام شده است و برای ۳٦۵۲ کارگاه اعلام نقص صادر شده و ۱۳۰۱ اخطاریه برای کارگاه تحت پوشش صادر شده است.
 
انتهای پیام/م
 

بازدید کارشناسان بهداشت از واحد های صنعتی بوکان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.