رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از افزایش ۱۰ درصدی قیمت نان از امروز در استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، شهرکی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: با ابلاغ مجوز افزایش قیمت انواع نان از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و پیرو جلسات کارشناسی کارگروه آرد و نان استان که به ریاست استانداری و دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت، قیمت های جدید با لحاظ افزایش  ۱۰درصدی نسبت به آخرین نرخ اصلاحی اعلام شد .

وی گفت: طبق تعرفه جدید، هر قرص نان سنگک ماشینی با وزن چانه ۴۰۰ گرمی ۶۶۰ تومان، سنگک سنتی با همین وزن ۷۱۵ تومان، نان لواش تنوری عراقی و سنتی با وزن چانه ۲۰۰ گرم، ۲۷۵ تومان و لواش ماشینی بالشتکی با وزن چانه ۲۲۰ گرم و لواش ماشینی دوار با وزن چانه ۲۳۰ گرم ۲۷۵ تومان و لواش ماشینی اتومات با وزن چانه ۱۶۰ گرم ۲۲۰ تومان و نان بربری، فری ماشینی و تافتون سنتی و ماشینی با وزن ۴۵۰ گرم هر قرص نان ۵۵۰ تومان و تافتون دستگاهی (انبوه پز) با وزن چانه ۹۰۰ گرم ۱۱۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

شهرکی بیان کرد:  نانوایان از امروز ۱۴ اردیبهشت می‌توانند این قیمت‌ها را اعمال کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی با اشاره به قیمت‌های جدید آرد تحویلی درب کارخانه به نانوایان نیز گفت: از امروز هر کیلوگرم آرد نیز به قیمت ۸۰۰ تومان به نانوایان عرضه می‌شود.

شهرکی از هم استانی‌ها خواست در صورت مشاهده تخلف، مراتب را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اطلاع دهند.

انتهای پیام / ط آ

عرضه هر کیلوگرم آرد نیز به قیمت ۸۰۰ تومان به نانوایان 

برچسب ها: استانداری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.