معاون وزیر آموزش و پرورش در دیدار با مدیران مدارس سمپاد در یزد گفت: مدیران مدارس سمپاد از بیان لقب نخبه به آن‌ها پرهیز کنند.

مدیران از دادن لقب نخبه به دانش آموزان سمپاد پرهیز کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهاجرانی معاون وزریر آموزش و پرورش و رئیس مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان کشور در همایش روسا و مدیران استان مدارس استعداد‌هایدرخشان در یزد در هشداری گفت: به منظور جلوگیری از بروز آفت در دانش آموزان محصل در مدارس سمپاد از بیان لقب نخبه به آن‌ها پرهیز کنند.

مهاجرانی افزود: نخبه پروری در مدارس سمپاد یک فرآیند است که تحصیل کنندگان در این مدارس تنها استعداد‌های برترند که با تلاش و کوشش می‌توانند به نخبگی برسند.

رییس مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان کشور از اجرای طرح سمپاد مهارتی برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: در اجرای این طرح که در سال اول در استان‌های خوزستان، خراسان رضوی، همدان و البرز اجرایی شده دانشآموزان علاوه بر یادگیری دروس نظری و پژوهشی با مهارت‌های زندگی و مباحث پرورشی نیز آشنا می‌شوند.

وی تاکید کرد: با اجرای این طرح دانش آموزان خلاق و متفکر بار می‌آیند و با شرکت در گروه‌های کاری متوجه می‌شوند زمانی موفق خواهند بود که با تیم باشند و تنهایی بیشتر در معرض شکست قرار می‌گیرد.

مهاجرانی افزود: در حال حاضر ۱۲۰ هزار دانش آموز در ۶۷۰ مدرسه سمپاد مشغول به تحصیل هستند.


انتهای پیام/ ا

تحصیل ۱۲۰ هزار دانش آموز در ۶۷۰ مدرسه سمپاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.