برای تامین کالا‌های اساسی مشکلی نداریم/ مردم نگران نباشند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان در تامین اقلام مورد نیاز مردم مشکلی نداریم.

مسعود عظیمی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان فعالیت کارگروه تنظیم بازار، تامین اقلام مورد نیاز برای مردم است و مردم در این ماه احتیاجات متفاوتی دارند و تنظیم بازار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با توجه به اینکه ۳۷ واحد تولید تخم مرغ در استان یزد وجود دارد، افزود: ۸۰ تن تخم مرغ در استان تولید می‌شود که ۴۵ تن مورد استفاده خانوار و ۱۵ تن در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عظیمی با اشاره به اینکه برای تامین کالاهای اساسی مشکلی نداریم، افزود: در حال حاضر سهمیه سه هزار و ۵۰۰ تنی شکر به استان یزد تعلق گرفته که توزیع آن در سراسر استان آغاز شده و سهمیه اقلام دیگری، چون برنج، روغن، مرغ و غیره نیز برای استان به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی با توجه به اینکه در فروش شکر به تعادل رسیدیم، و برای ماه رمضان تدابیر خاصی اندیشیده شده است، ادامه داد: قیمت خرده فروشی شکر بین ۸ هزار و ۵۰۰ و عمده فروشی آن ۷ هزار و ۵۰۰ است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: پیاز ۵۲ درصد کاهش قیمت، هندوانه ۸۰ درصد و همچنین سبزی خوردن ۳۷ درصد ارزان شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه کالا‌ها آن را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند تا از سوی بازرسان سازمان تعزیرات و سازمان صنعت معدن و تجارت به آن رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ی

مشکلی برای تامین اقلام مورد نیاز  مردم در ماه رمضان نداریم

برچسب ها: بازار ، اخباراقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.