توزیع بیش از ۳ هزار تن کالای اساسی در اردبیل

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و سهمیه تخصیص داده شده برای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان، توزیع سه هزار و ۵۰۰ تن کالای اساسی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علیرضا توانا، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از آغاز توزیع اقلامی از جمله شکر، برنج، گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ در استان اردبیل خبر داد و گفت: بر این اساس ۵۰۰ تن برنج هندی دانه بلند به استان اختصاص یافته که در حال توزیع در شهرستان‌های استان است و نیاز‌های آتی نیز تامین خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اختصاص ۳ هزار تن سهمیه شکر بر اساس طرح ضیافت به استان اردبیل گفت: این میزان شکر بر اساس سهمیه برای مصارف خانگی به قیمت ۳۴ هزار ریال و برای مصارف صنوف و صنعت شیرینی پزی، نانوایی و قنادی به نرخ ۳۰ هزار ریال به تدریج در طول ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: در تامین گوشت مرغ نیز به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین اقلام در ماه مبارک رمضان، مشکلی وجود ندارد و نرخ فروش گوشت گرم مرغ پس از نوسان در اوایل امسال، اکنون به ثبات رسیده و به قیمت مصوب ۱۱۵ هزار ریال در سطح استان عرضه می‌شود و دیگر نیازی به مداخله برای تنظیم بازار نیست.

توانا اظهار داشت: با توجه به تولید بیش از حد نیاز گوشت مرغ در استان اردبیل، اداره کل پشتیبانی امور دام نیز مازاد تولید را خریداری و به صورت منجمد در انبار‌ها ذخیره سازی می‌کند.

وی از ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد وارداتی در سطح استان اردبیل خبر داد و گفت: با ادامه عرضه، نرخ گوشت قرمز در بازار حدود ۵۰ هزار ریال پایین آمده و فرایند توزیع این گوشت نیز با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و برای گروه‌های هدف و گروه‌های عمده مصرف ادامه دارد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: هیچ گونه نگرانی از بابت تامین اقلام اساسی و مایحتاج عمومی مردم در استان در ماه مبارک رمضان وجود ندارد و از بازاریان درخواست داریم که قیمت مصوب را رعایت کنند و مردم نیز تحت تاثیر جو روانی قرار نگرفته و به میزان نیاز خرید کنند.

توانا از ادامه گشت مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به همراه بازرسان اداره کل تعزیرات حکومتی و سازمان جهاد کشاورزی استان برای تنظیم بازار در طول ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: مردم نیز تخلفات احتمالی را با شماره تلفن ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/ح

هیچ گونه نگرانی از بابت تامین اقلام اساسی وجود ندارد

برچسب ها: کالا ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.