در مراسمی، سرهنگ روح اله گراوند به عنوان فرمانده انتظامی دزفول معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز چهارشنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه، در آیینی سرهنگ روح اله گراوند به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان دزفول معرفی و از زحمات سرهنگ حسین عیدی قدردانی شد.

محمد حیدری، سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در این آیین در ستاد فرماندهی انتظامی دزفول گفت: شرایط کشور با توجه به میزان تهدیدات و سرمایه گذاری‌های گسترده دشمن در حوزه‌های اجتماعی، اشتغال و تورم نیاز به برنامه ریزی همراه با بصیرت دارد.

وی، هماهنگی در انجام امور و وحدت رویه را یک اصل اجتناب ناپذیر در ماموریت‌های محوله نیروی انتظامی دانست و بیان کرد: انتظار می‌رود تصمیمات شورای تامین استان و شهرستان به درستی اجرا شوند.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه شورای تامین بنا به مسائل روز و اتفاقات قانون گذاری می‌کند، افزود: امید است حضور فرمانده جدید نیروی انتظامی غنای بیشتری به جلسات شورای تامین شهرستان دزفول بدهد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با تاکید بر لزوم تامین نیاز‌های نیروی انتظامی این شهرستان اذعان داشت: فرماندهی انتظامی دزفول با گستره جغرافیایی و تنوع اقوام از نظر امکانات با مشکل مواجه است.

وی با بیان اینکه اغلب سارقان دزفول از خارج از شهرستان هستند، افزود: شهرستان دزفول یک شهرستان متفاوت و دومین شهرستان استان خوزستان است که در معرض ترانزیت بین استانی قرار دارد، لذا انتظار می‌رود توجه ویژه‌ای به نیروی انتظامی این شهرستان شود.

سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: وزیر کشور فرمان عملیات اجرایی انتخابات را صادر کرده است، لذا از نیروی انتظامی، دستگاه قضایی، اطلاعات و بسیج انتظار می‌رود به عنوان ارکان اصلی تامین امنیت زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

سرهنگ گراوند فرماندهی انتظامی دشت آزادگان و فرماندهی شهرستان جم استان بوشهر را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/گ

معرفی فرمانده انتظامی دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.