دبیرخانه مناطق آزاد کشور سه منطقه مازندران را به عنوان مناطق آزاد استان تصویب کرد.

عباس مهدوی مدیر روابط عمومی استانداری مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در کارگروه تخصصی دبیرخانه مناطق آزاد کشور که دقایقی قبل تشکیل شد طرح پیشنهادی استانداری مازندران در خصوص ایجاد منطقه آزاد مازندران در سه بندر امیرآباد، فریدونکنار و نوشهر به تصویب رسید.
 
وی افزود: با توجه به سیاست‌های دولت و بر اساس موقعیت ویژه‌ای که مازندران دارد، سه منطقه پیشنهادی استانداری با مرکزیت بنادر امیرآباد بهشهر، فریدونکنار و نوشهر با رعایت شاخص‌های ایجاد منطقه آزاد تجاری مورد بررسی و مطالعه کارشناسی دقیق قرار گرفت و امروز به تصویب رسید.
 
مهدوی گفت: ایجاد منطقه آزاد در استان مازندران از دغدغه‌های مهم مردم و مسئولان در رسیدن به توسعه اقتصادی استان بود که به شکر خدا امروز مراحل اجرایی آن آغاز شد.
 
مدیر روابط عمومی استانداری مازندران با بیان اینکه هر سه منطقه مستعد و دارای زیرساخت‌های مناسب برای دستیابی به این هدف هستند، افزود: منتظر ابلاغ این تصمیم از سوی دبیرخانه مناطق آزاد هستیم تا فرایند اجرایی آن نیز آغاز شود.
 
وی با بیان اینکه این نشست همچنان در حال برگزاری است، افزود: جزئیات دقیق این خبر بزودی اطلاع رسانی می شود.
 
 
انتهای پیام/آ
 
 

ایجاد سه منطقه آزاد در مازندران تصویب شد

برچسب ها: صادرات ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
kamran
۱۱:۵۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
شایعه شده نوشهر منطقه ازاد شده. بازم نزدیک انتخاباته نماینده ما هم به فکر افتاده.
Belgium
شمس
۰۲:۳۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
والله بجز نوشهر که میتونه تو جذب توریست با کیش رقابت کنه.مناطق باقی مازندران هیچ توجیه اقتصادی نداره.دریای خزر از دو طرف با راه آهن وصله به کریدور شمال جنوب شده .و فقط توجیه اقتصادی توریستی داره.اون هم که غرب مازندران هدف مسافران است