امام جمعه اراک گفت: جنگ دشمن جنگ روانی است.

جنگ دشمن جنگ روانی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی بیت المقدس اراک گفت:جنگ دشمن جنگ روانی است ومواضع سردمداران آمریکا مصرف داخلی داردو با مذاکره با اروپایی ها هم به جایی نمی رسیم.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: رهبر انقلاب در دیدار با مسولان نظام فرمودند که جنگی رخ نخواهد داد و دشمن با جنگ روانی قصد دارد به اهدافش در منطقه برسد اما ملت ما با اراده ای قوی تر از اراده دشمنان؛ مقابل استکبار جهانی می ایستد و دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

وی اضافه کرد:  دشمنان می خواهند ما را زیر فشار قرادهند اما ما خدا را داریم  و قدرت خداوند به مراتب بیشتر و خداوند حامی مظلومان است وما با دست‌های  توانمند کارآفرینان و جوانان غیرتمندمان  کشور را پیش خواهیم برد و اراده جوانان ما از اراده دشمن بالاتر است.

به مراتب وضع ما از زمان جنگ بهتر است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد:  برخلاف جنگ که همه کشور  آسیب دیده بود وصنعت فولادی نداشتیم الان  ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داریم صنعت فولاد وصنایع دیگر را داریم و به مراتب وضع ما از زمان جنگ بهتر است و همه و همه باید صرفه جویی و پرهیز از اصراف وریخت وپاش را رعایت کنند.

وی بیان کرد:  گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در پیش است و جا دارد همه کمک کنند تا این افراد به آغوش خانواده بازگردند ودر آستانه روز ملی جمعیت  لازم است رشد جمعیت و کاهش طلاق را جدی بگیریم .

باید نرخ رشد جمعیت افزایش یابد

امام جمعه اراک اظهار کرد:  هم اکنون نرخ رشد جمعیت در استان مرکزی یک و شش دهم است که این میزان باید به دو و شش دهم افزایش باید تا بتوانیم به نرخ رشد مناسب برسیم و لازمه این امر این است که خانواده ها بیش از سه فرزند داشته باشند تا از پیری جمعیت جلوگیری شود.

وی گفت:  ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است برای اینکه پرونده اعمال ما سفید باشد باید از عظمت این ماه شریف کمال استفاده را ببریم تا حرمت این ماه شریف حفظ شود واگر افرادی به دلایلی نمی توانند روزه بگیرند باید با حفظ حرمت این ماه عزیز در انظار عمومی روزه خواری نکنند و حرمت نگه دارند .

آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد:  دعا ستون دین نور آسمان ها و زمین و سلاح مومن است و ضرورت دارد در ایام باقی مانده از دعا های  این ماه شریف بهره مند شویم ۱۵ ماه مبارک رمضان میلاد امام حسن مجتبی (ع) و هفته احسان و کمک به مستمندان را در پیش داریم باید به نیازمندان توجه کنیم و محرومین را یاری دهیم .

انتهای پیام /ج

.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.