فرمانده انتظامی گناباد گفت:در پی گزارش کلاه برداری اینترنتی به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال در گناباد ماموران پلیس فتا پس از شناسایی متهم را دستگیر کردند.

دستگیری کلاهبردار اینترنتى در گنابادبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ قربانعلى قربانى فرمانده انتظامی شهرستان گناباد گفت:در پى مراجعه فردى به پلیس فتا شهرستان گناباد به همراه یک مرجوعه قضائى مبنى بر کلاهبردارى اینترنتى به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال از وی، پی گیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در اظهارات اولیه شاکى مبنى بر نحوه کلاهبردارى مشخص شد که وى در یکی از سایت ها، آگهى فروش بالابرزده بود تصریح کرد: پس از تماس با فرد آگهى دهنده و توافق با وی مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت به حساب فرد مورد نظر واریز که پس از واریز وجه فروشنده دیگر پاسخگوی تماس‌های مکرر خریدار نبوده و دستگاه بالابر را در موعد مقرر تحویل نداده است.

فرمانده انتظامی گناباد گفت:به دنبال اظهارات شاکى و انجام تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس فتا هویت فرد آگهى دهنده شناسایى که در همین حین مشخص شد کلاهبردارى هاى دیگرى نیز با همین شگرد در شهر مشهد نیز انجام شده است و متهم دارای ۶ فقره سابقه کیفری می‌باشد.

قربانی با بیان اینکه ماموران پلیس فتا با هماهنگى مقام قضائى پس از شناسایی محل اختفای متهم، وی را دستگیر و به محل پلیس فتا منتقل کردند افزود:متهم دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس صراحتا به ۳ فقره کلاهبردارى اینترنتی اعتراف که به همراه پرونده به منظور سیر مراحل قانونى به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام//ح. ص


کشیده شدن کلاهبردار‌های اینترنتی به گناباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.