امام جمعه ایلام گفت:همچنان نقش ایلام و ایلامیان به عنوان یک حلقه مفقوده در جنگ ۸ ساله عراق علیه کشورمان فراموش نخواهد شد و همچنان مشاهده می‌شود.

نقش ایلام در دفاع مقدس فراموش نخواهد شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام حجت الاسلام کریمی تبار امام جمعه ایلام، در نشست هم اندیشی برگزاری ستاد کنگره سه هزار شهید استان ایلام اظهار کرد: مردم استان انتظار دارند جایگاه عموم اقشار و به ویژه رزمندگان سلحشور دوران دفاع مقدس که در این خطه جانفشانی کرده اند در عرصه ملی دیده شود.

 

امام جمعه ایلام، تاکید کرد: انتظار بود با توجه به ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک ایلام با عراق کنگره شهدا استان سال‌های گذشته برگزار می‌شد، ولی انتظار داریم این مراسم امسال با شکوه خاصی اجرا شود.

 

حجت الاسلام کریمی تبار گقت: مردم مرزدار و دوستدار خاندان عصمت و طهارت (ع) ایلام با وجود بن بست جغرافیایی و کمترین امکانات شجاعانه از مرز‌های استان خود در برابر حمله نیرو‌های بعثی دفاع کردند.

 

وی، با انتقاد از عدم توجه کافی به این مسئله در ابعاد ملی، یادآور شد: با وجود گذشت سال‌ها از پایان جنگ تحمیلی ۸ ساله، ولی عموم مردم کشور با نقش ایلام در جنگ آشنا نیستند.

 

کریمی تبار در مورد برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام، خاطرنشان کرد: چگونگی برگزاری این کنگره موجب هم افزایی و وفاق هرچه بیشتر بین مسئولان استان ایلام شده و برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره باید از تجارب دیگر استان‌ها بهره گیری کرد.

 

امام جمعه ایلام، در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تهدیدات آمریکا برای ما چیز جدیدی نیست و این رجز خوانی‌ها محکوم به شکست است، گفت: آمریکا اگر عقل درست وحسابی داشت باید برای وضعیت اسفناک داخلی کشور خودش فکری می‌کرد.

 

وی، با تاکید بر اینکه زمانی که امریکا در اوج قدرت بود وبه اصطلاح، رقیبی در دنیا برای خودش نمی‌دید هیچ غلطی نتوانست بکند، گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری اولا جنگی در کار نیست و دوما اگرجنگی اتفاق بیفتد خروجی اش به نفع جمهوری اسلامی خواهد بود.

 

حجت الاسلام کریمی تبار، با بیان اینکه قدرت آمریکا در حال نابودی است وتوان درگیری آن‌ها در حد صفر است، خاطرنشان کرد: این رجز خوانی‌های برای حفظ ظاهر است و اینکه اندک طرفداران آن‌ها ناامید نشوند در حالیکه باید بکلی بخاطر ضعف داخلی کشورشان مایوس باشند.

 

انتهای پیام/ع

صحبت های امام جمعه ایلام، در  ستاد کنگره سه هزار شهید استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.