معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با توجه به موقعيت اين محور عبور مترو اصفهان – زرين‌شهر به صورت زيرزمينی ازبخش كندرو اتوبان ذوب آهن صورت خواهد گرفت تا مشكلی در خصوص آزادسازی زمين های كشاورزی وجود نداشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، حجت الله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در جلسه شورای ترافیک استان، با اشاره به مسائل پیرامونی مترو اصفهان- زرین شهر اظهار داشت: اختلاف نظر‌هایی بین نمایندگان شهرستان‌های فلاورجان و لنجان در خصوص احداث خط و عبور قطار شهری وجود دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: با توجه به موقعیت این محور، میتوان آن را از بخش کندرو اتوبان ذوب آهن و یا محور میانی به صورت زیرزمینی عبور داد تا به تأسیسات شهری نیز برخورد نکرده و نیازی به آزادسازی زمین‌های کشاورزی هم نباشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه احداث پارک سوار و پارکینگ در جنوب غربی اصفهان ضروری است، گفت: با احداث این پروژه، از بار ترافیکی پایانه زاینده رود کاسته شده و به کاهش آلاینده‌های زیست محیطی با انتقال وسایل حمل و نقلی کمک شایانی خواهد کرد.

غلامی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مالک فعلی زمین پارک سوار و پارکینگ جنوب غرب، اداره راه و شهرسازی استان اصفهان است، رایزنی‌های لازم با این اداره انجام خواهد شد تا بتوان مجموعه‌ای چند منظوره برای مردم استان اصفهان ایجاد کرد.

انتهای پیام/م

 

بررسی وضعیت عبور مترو اصفهان به زرین شهر

برچسب ها: مترو ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.