به مناسبت ایام آزادسازی خرمشهر امام جمعه تبریز به دیدار مادر شهیدان باغبان نوین و جانباز علمیات بیت المقدس دکتر جعفر بهرامی رفت.

دو خانواده شهید و ایثارگر عملیات بیت المقدس میزبان امام جمعه تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی ال هاشم نماینده، ولی فقیه در استان ،امروز در منزل خانواده شهیدان باغبان نوین و دکتر جعفر بهرامی جانباز عملیات بیت المقدس حضور یافت.

 

او دردیدار با این خانواده‌ها با بیان اینکه دشمن اصلا باورنمی کردکه روزی خرمشهر آزاد شود گفت: ارتش بعث عراق حتی نام شهر‌های خرمشهر و دیگر مناطق اهواز را تغییر داده بود، اما به برکت خون پاک شهیدان و ایثارگری رزمندگان اسلام خرمشهر آزاد شد.


وی اقتدارامروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهیدان دانست وافزود: اگر امروز دشمنان از خواسته‌های خود عدول می کنند به خاطر پیشرفت‌های روز افزون نظام اسلامی در همه عرصه هااست و سران استکبار چاره‌ای جز عقب نشینی و تغییر لحن گفتار در برابر ایران ندارند.

خانواده شهیدان باغبان نوین یکی از فرزندان خود را در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر تقدیم نظام و انقلاب کرده است و همچنین از این خانواده یک شهید و ۳ فرزند به درجه جانبازی نائل آمده اند.


همچنین دکتر بهرامی علاوه بر اینکه خود در عملیات بیت المقدس به درجه جانبازی نائل آمده است ۲ برادرش هم در جنگ ۸ ساله ایران و عراق به شهادت رسیده اند.

انتهای پیام/

اقتدارامروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهیدان هستیم

برچسب ها: شهدا ، ایثار و شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.