مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: امسال ۱۰ هزار نفر در قالب ۴۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم و دورافتاده استان اعزام می‌شوند.

اعزام ۴۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم و دورافتاده اردبیل

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال ۱۰ هزار نفر در قالب ۴۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم و دورافتاده استان اعزام می‌شوند تا به مردم ساکن در این مناطق خدمات مختلفی در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی، آموزشی، تربیتی، فرهنکی، دینی و ... ارائه دهند.

وی بیان کرد: خدمات این گروه‌های جهادی در ۶۰ عرصه برنامه‌ریزی شده است تا در ۴۰۰ روستای استان ارائه شود که به همین منظور روستا‌های هدف شناسایی شده و نسبت به ارائه خدمات در این روستا‌ها اقدام خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل از تدوین بانک اطلاعاتی مناطق محروم در اردبیل خبر داد و افزود: مطالعات محرومیت استان به صورت روستا به روستا مطالعه و تدوین شده و به بانک اطلاعاتی تبدیل شده است تا در زمینه خدمات‌رسانی به این روستا‌ها اقدامات از انسجام بیشتری برخوردار باشد.

پیرجاهد آبرسانی به مناطق صعب‌العبور و محروم را از مهمترین رویکرد‌ها در خدمات‌رسانی به روستا‌ها برشمرد و گفت: به همین منظور ۲۵ روستای نیازمند به آبرسانی شناسایی شده تا در راستای تامین آب مورد نیاز در این روستا‌ها و آبرسانی به آن‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/ ع

شناسایی ۲۵ روستای نیازمند به آبرسانی در اردبیل

برچسب ها: بسکتبال ، جانباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.