رئیس کانون گل‌های فجر خراسان رضوی گفت:برپایی محافل انس با نهج البلاغه در بیش از ۲۰۰۰ مسجد در سراسر کشور برگزار می شود.

برپایی  محافل انس با نهج البلاغه در بیش از ۲۰۰۰ مسجدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  محمدرضا اشکذری رئیس کانون گل‌های فجر خراسان رضوی از برپایی  محافل انس با نهج البلاغه در بیش از ۲۰۰۰ مسجد و کانون پایگاه سراسر کشور را از جمله فعالیت‌های این کانون  برشمردو گفت : این پایگاه‌ها در راستای نشر معارف و آموزه‌های نهج‌البلاغه فعالیت‌های چشمگیری انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: برپایی کلاس‌های تخصصی نهج‌البلاغه در شبستان نجف آبادی مسجد گوهرشاد در جوار حرم مطهر رضوی همه روزه با حضور اساتیدی، چون حجج‌الاسلام جواهری، ولی‌زاده، حسینی و قنبری از جمله فعالیت‌های این کانون است که در سطح عالی در حال انجام است.

رئیس کانون گل‌های فجر خراسان رضوی با بیان اینکه در طرح "۱۱۰ حکمت" به ۱۱۰ مسجد در هر شهرستان، کتاب نهج‌البلاغه ارائه می‌شود،گفت : در این طرح بعد از تحویل کتاب، امام جماعت مسجد هر روز نهج‌البلاغه را برای عموم مردم تدریس می‌کند و این طرح در حاشیه مشهد نیز اجرایی شده است.

اشکذری در تشریح طرح ورزش در سایه سار قرآن و نهج البلاغه افزود : طرحی که ما مجوز آن را از وزارت ورزش و جوانان گرفتیم، ورزش در سایه قرآن و عترت است و این طرح در حدود ۲۰۰۰ زورخانه در کشور اجرا می‌شود.

وی ادامه داد : در این طرح ورزشکار با ورود به گود زورخانه بعد از تلاوت آیات وحی شروع به ورزش می‌کند و در پایان آن حکمت‌های نهج‌البلاغه گفته می‌شود و این طرح در ورزشگاه‌های کشور نیز در حال اجراست.
 
انتهای پیام //ا.ز
 

برگزاری طرح ورزش در سایه قرآن و عترت در  ۲۰۰۰ زورخانه

برچسب ها: جوانان ، قرآن کریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.