مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه آموزشی تخلیه تلفنی و راه‌های مقابله با آن، به همت حراست این اداره کل در استان برگزار شد.

کارگاه آموزشی تخلیه تلفنی در سازمان محیط زیست سیستان و بلوچستان برگزار شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل ازروابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان، وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: کارگاه آموزشی تخلیه تلفنی و راه‌های مقابله با آن، به همت حراست این اداره کل در استان برگزار شد.

وی افزود:این دوره آموزشی با موضوعی که در عین سادگی و کم اهمیت جلوه کردنش بسیار مهم و حیاتی است و بسیار به امنیت کشور خدشه وارد کرده با حضور جمعی از کارشناسان و مسئولان اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی با هدف ارتقای توان حفاظتی، امنیتی و مصون سازی سازمان از گزند و آسیب‌های احتمالی برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این دوره نیز ارتقای سطح آگاهی کارکنان و آشنایی آنان با روش‌ها و شگرد‌های سرویس‌های جاسوسی جهت تخلیه تلفنی و همچنین راه‌های پیشگیری و مقابله با آن است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان به اهمیت افزایش آگاهی کارکنان در خصوص شگرد‌های جاسوسی و تخلیه اطلاعاتی با توجه به فعالیت آزادانه عوامل سرویس‌های اطلاعاتی دشمن برای کسب هر گونه خبر و اطلاعات هر چند کوچک و ناچیز گفت: رعایت مسائل حفاظتی و امنیتی در امورات شغلی توسط کارکنان هر سازمان در تمامی زمینه‌ها ضرورت دارد.

وی بیان کرد: در این کارگاه در خصوص مباحث تخلیه تلفنی، اهداف دشمن از تخلیه تلفنی، شیوه‌های نوین جاسوسی و تخلیه تلفنی، راه‌های امنیتی جهت کنترل و کاهش خطرات احتمالی سوء استفاده از تلفن‌ها و ... مطالب ارزنده‌ای ارائه شد.

انتهای پیام/ع

کارگاه آموزشی تخلیه تلفنی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار