مهم‌ترین حوادث امروز هفدهم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروزهفدهم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری پدر و پسر قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر در کاشان

سرهنگ پاسدار علی قربانی، جانشین فرماندهی انتظامی کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: ماموران پرتلاش مبارزه با مواد مخدر کاشان پدر و پسر قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که قصد داشتند بیش از ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر آماده عرضه را به مقصد برسانند شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: در این عملیات ۷۴ کیلو تریاک و ۷۶ کیلو حشیش آماده عرضه را که داخل خودرو به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

به گفته وی، در ایام تعطیلات عید سعید فطر با همکاری عوامل بسیج و راه اندازی گشت رضویون تعداد ۱۰ نفر سارق نیز دستگیر و ۷ مورد انواع سرقت کشف شد به نحوی که در طول این ایام شاهد کاهش ۲۷ درصدی انواع سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

دستگیری سارقان در کاشان با گشت رضویون در تعطیلات عید فطر

سرهنگ علی پورکاوه، فرمانده انتظامی کاشان، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: تعداد ۱۰ نفر سارق نیز دستگیر و ۷ مورد انواع سرقت در ایام تعطیلات عید سعید فطر با همکاری عوامل بسیج و راه اندازی گشت رضویون کشف شد.

وی، کاهش ۲۷ درصدی انواع سرقت در ایام تعطیلات عید سعید فطر امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته را با اجرای گشت رضویون تاکید کرد و گفت: ماموران نیروی انتظامی با تمام توان خود برای امنیت مردم در ایام تعطیلات عید سعید فطر حضور داشتند.

فرمانده انتظامی کاشان تصریح کرد:، بحول قوه الهی با تدابیر و تمهیدات صورت گرفته، علیرغم گستردگی، حساسیت و اهمیت بالای مراسم ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس و برپایی با شکوه نماز عید سعید فطر همه با استقبال پر شور زن و مرد و پیر و جوان در کمال امنیت و آرامش و بدون هیچگونه مورد امنیتی و انتظامی اجرا شد.

سرهنگ پور کاوه، در پایان اتخاذ تدابیر و تمهیدات در ایام تعطیلات عید سعید فطر توسط کارکنان انتظامی این شهرستان با حضور و آمادگی ۱۰۰درصدی نسبت به تامین نظم و امنیت را تاکیدکرد و گفت: این اقدامات برای مراسم نماز عیدسعید فطر، حضور هموطنان بر سر قبور شهدا و درگذشتگان و حضور میهمانان و گردشگران در مراسم گل گلاب تامین شد.

شایان ذکر است: گشت رضویون یا «گشت‌های امنیت محله محور» در آغاز سال جاری با امضای تفاهمنامه همکاری بین نیروی انتظامی با سازمان بسیج در زمینه تعامل و همکاری هرچه بیشتر در خصوص ارتقای امنیت اجتماعی به امضا رسیده است.

نیرو‌های بسیج در این گشت مشترک، نیرو‌های انتظامی را در برقراری هر چه بیشتر نظم و امنیت اجتماعی یاری می‌دهند.

 

مصدومیت ۵۰ نفر در محور‌های مواصلاتی کاشان در تعطیلات عید فطر

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین ریاحی، رییس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: متاسفانه اورژانس کاشان در تعطیلات دو روز اول عید فطر و جاده‌های اطراف کاشان روز‌های پرحادثه‌ای را در ۱۲ مورد حادثه پشت سرگذاشت بطوریکه ۵۰ نفر از هموطنانمان مصدوم و دو تن در صحنه حادثه جان خود را از دست دادند.

وی، افزود: مصدومین این حوادث پس از رها سازی توسط همکاران سختکوش هلال احمر و آتش نشانی، بوسیله کارشناسان این مرکز پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

به گفته وی، تعدادی از مصدومین بدحال بوده وبه صورت کما یا بیهوش در بخش آی سی یو بیمارستان بستری هستند.

 
 
انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار