وزیر اسبق ارشاد به اظهارات اخیر بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت درباره افشای اسرار کرسنت واکنش نشان داد.

واکنش وزیر اسبق ارشاد به اظهارات زنگنه درباره افشای اسرار کرسنتبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌ها گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد حسینی وزیر سابق ارشاد به اظهارات اخیر بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت درباره افشای اسرار کرسنت واکنش نشان داد.

حسینی در پیامی نوشت: بسم‌الله صبر نکنید تا ناچار شوید، این گوی و این میدان بفرمایید تا اگر در باره نقش خود، همفکران دولتی و همپالکی‌های سیاسی، حافظه‌تان یاری نکرد دیگران روشنگری را کامل کنند.

البته به هیچ وجه ملاحظه نکنید دیگر پرونده‌های مهم را هم افشا کنید مثل پرونده شرکت توتال که علیرغم هشدار‌ها به عنوان دستاورد برجام ذوق زده قرار داد بستید و اطلاعات ارزشمند منابع نفتی و ذخایر مشترک را در اختیارشان قرار دادید!

همچنین اسامی و تعداد نمایندگان ادوار و فعلی ‎مجلس و وابستگان آن‌ها را که بکار گرفته‌اید (وهمچنان این جذب ادامه دارد) تا وزارتتان مستدام باشد، شفاف اعلام کنید تا مردم خادمان ملت را از تشنگان منفعت تشخیص دهند!

گفتنی است به تازگی بیژن نامدار زنگنه در خصوص قرارداد کرسنت گفته بود: ناچار شوم اسرار کرسنت را فاش می‌کنم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
چطور یک وزیر چنین حرفی به راحتی می زند و تحدید میکند ولی خبری از محاکمه نیست؟؟؟ .چرا قوه قضائیه و مسئولین ذیربط ورود نمی کنند و با این رفتار برخورد درست نمی کنند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
پس چرا وزارت اطلاعات و قوه قضایه و دادگستری ورود نمیکند ببیند این بابا چی میگه و از چه چیزهایی اطلاع داره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
خدا به خیر کنه
خدا شاهذه من دیگه جا ندارم دوباره بشنوم اختلاس شده
آخرین اخبار