مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران گفت: این بانک برای حمایت از صادرکنندگان تسهیلات سرمایه گردش با بهره ۱۱ درصد در اختیار صادر کنندگان قرار می‌دهد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی صالح آبادی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران گفت: این بانک برای حمایت از صادرکنندگان تسهیلات سرمایه گردش با بهره ۱۱ درصد در اختیار صادر کنندگان قرار می‌دهد.

وی در حاشیه دیدار با صادر کنندگان کاشانی افزود: این بانک با رویکرد حمایت از بخش صادرات ایجاد شده است و با اتکا به منابع صندوق توسعه ملی از صادرکنندگان حمایت می‌کند.

صالح آبادی همچنین از افزایش ۲۰ درصدی خدمات و تسهیلات بانک توسعه صادرات در کشور خبر داد و گفت: شعبه کاشان یکی از شعب فعال بانک توسعه صادرات در کشور است که در سال ۹۷ هزار و ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به خود اختصاص داده است و امسال این مقدار به دو هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران همچنین از افزایش ضمانت نامه، ال سی داخلی و خدمات ارزی مناسب در سال جاری خبر داد و افزود: برای تسهیل در صادرات، ارز صادر کنندگان را به ارزش ریالی بازار خریداری کرده و همان روز با ثبت از طریق سامانه نیما انتقال صورت می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به افزایش نرخ ارز در سال ۱۳۹۸ و نیاز بیشتر بنگاه‌های صادراتی به سرمایه در گردش، ارائه تسهیلات بیشتر ریالی با نرخ‌های ۱۴/۵ درصد از بودجه تلفیقی منابع بانک توسعه صادرات و منابع صندوق توسعه بانک ملی اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/م

 

دیدار رئیس هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران با صادرکنندگان کاشانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.