ثبت نام ۱۶۵ تعاونی خراسان جنوبی در جشنواره تعاونی‌های برتر

۱۶۵ تعاونی خراسان جنوبی تاکنون برای شرکت در چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر ثبت نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، رکنی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: هم اکنون ۸۹۸ تعاونی فعال درثبت نام ۱۶۵ تعاونی خراسان جنوبی در جشنواره تعاونی‌های برتر استان وجود دارد.

وی افزود: در اولین گزارش تعداد شرکت‌های تعاونی ثبت نام شده در چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر، خراسان جنوبی صدر نشین جدول رتبه بندی استان‌ها بر اساس درصد ثبت نام شدگان است.

 رکنی گفت: این گزارش بر اساس دو شاخص نسبت تعداد تعاونی‌های ثبت نام شده در جشنواره به کل تعاونی‌های فعال استان و نسبت تعداد تعاونی‌های ثبت نام شده در جشنواره که مدارک و مستندات خود را به صورت کامل در سامانه درج نموده اند به کل ثبت نام‌های انجام شده رتبه بندی شده اند که خراسان جنوبی، بوشهر، اردبیل، اصفهان و گیلان ۵ استان اول در این جدول بودند.

رکنی بیشترین تعداد ثبت نام شدگان را به ترتیب در تعاونی‌ها با گرایش خدماتی، کشاورزی، اتحادیه تولیدی و صنعتی اعلام کرد.

وی افزود: ثبت نام در چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر از چهارم خرداد آغاز شده و تا ۱۰ تیر ادامه دارد.

علاقمندان می‌توانند در یکی از ۲۲ گرایش تعاونی‌ها و همچنین گرایش اتحادیه تعاونی، به آدرس اینترنتی www.taavonibartar.mcls.gov.ir مراجعه و در سامانه مربوطه ثبت نا و برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره از طریق شماره تلفن‌های ۱۱۸- ۱۱۵، ۳۲۴۰۰ اداره توسعه تعاونی‌ها تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ک

آغاز ثبت نام در چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار