رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از خدمت رسانی به بیش از ۱۳ هزار نفر در طرح اعزام گروه پزشکی تخصصی و عمومی به مناطق محروم این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: دانشگاه علوم پزشکی بابل امسال طرح اعزام گروه پزشکی تخصصی و عمومی به صورت کاملا داوطلبانه همراه با ویزیت رایگان و آموزش مطالب بهداشتی درمانی به مساجد شهرستان بابل را برای اولین بار در کشور راه اندازی کرد.
 
وی افزود: این طرح با حضور متخصصان قلب و عروق، روماتولوژی، ریه، داخلی و گوارش، زنان و زایمان، پوست، ارتوپدی، اطفال، عفونی، جراحی عمومی، جراحی کلیه و مجاری ادراری، مغز و اعصاب، روانپزشک، طب سنتی، طب اورژانس، توانبخشی و دندانپزشک انجام شد.
 
جلالی گفت: بیش از ۱۳ هزار نفر مورد ویزیت رایگان، خدمات دندانپزشکی، تست فشار خون و قند خون، ویزیت مامایی، مددکاری قرار گرفتند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هدف از اجرای این طرح را ویزیت رایگان افراد محروم روستا‌ها و رضایتمندی قشر آسیب پذیر جامعه، حضور پزشکان در فضای مسجد در ماه مبارک رمضان و گسترش پیوند علم و معنویت، گسترش روحیه جهادی و داوطلبانه در بین جامعه پزشکی، آموزش چهره به چهره و ارائه مطالب آموزشی ویژه روزه داران و بیماری‌های شایع، ارائه خدمت صادقانه کادر پزشکی و حضور ملموس مسئولین و پزشکان در بین مردم دانست.
 
وی با اشاره به اینکه سنجش فشار خون اهالی روستا یکی دیگر از خدمات این طرح بوده است گفت: فشار خون بیش از پنج هزار بابلی مورد سنجش و مشاوره‌های لازم توسط کارشناسان ارائه شد.
 
انتهای پیام/آ


۱۳ هزار بابلی از خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی بهره‌مند شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار