مشارکت هزار و ۷۰۰ دانش آموز یزدی در طرح مشارکت اجتماعی

مراسم اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان (ماد) بهزیستی با حضور سرپرست بهزیستی استان یزد، مدیرکل آموزش و پرورش یزد و جمعی از تسهیلگران و دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد, آیین اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان (ماد) بهزیستی استان یزد با حضور سرپرست بهزیستی استان یزد، مدیرکل آموزش و پرورش یزد و جمعی از تسهیلگران و دانش آموزان برگزار شد.

در این مراسم نادر هومنیان سرپرست بهزیستی استان یزد  گفت: جامعه نسبت به مسائل اجتماعی حساس‌تر شده و با طرح موضوع مسائل اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی نسبت به این مسائل مطالبه گر است.

نادر هومنیان سرآغاز حرکت طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان را در بهزیستی دانست و گفت: همراهی معلمان آموزش و پرورش به عنوان تسهیلگران این طرح نشان از مسئولیت اجتماعی آن‌ها در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت آموزش و پرورش توسط بهزیستی در مدارس اجرا شده است، اظهار داشت: همکاری و تعامل بین بخشی بهزیستی و آموزش و پرورش نوید بخش آینده روشن جهت انجام تکالیف اجتماعی است.

سرپرست بهزیستی استان یزد در خصوص گستره اجرای طرح مشارکت اجتماعی دانش اموزان در مدارس گفت: این طرح در ۱۱ مدرسه شهرستان یزد و ۲۲ مدرسه شهرستان میبد اجرا شده است و هزار و ۷۰۰ دانش آموز در آن مشارکت نموده اند.

وی گفت: بر اساس این طرح بهزیستی اقدام به برگزاری جلسات آموزشی ویژه دانش آموزان در قالب پروژه کار گروهی می‌کند که آموزش و ترویج پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و با مشارکت اجتماعی دانش آموزان و اجتماعی شدن آن‌ها در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مدنظر است.

هومنیان افزود: دانش آموزان با کار گروهی و مشارکتی خود در مدرسه پروژه‌های اجتماعی را مطرح کرده و راهکار‌های مناسبی برای آن ارائه می‌دهند که در نهایت با همراهی خودشان در قالب آن پروژه حمایت یابی و اجرا می‌شود.

درپایان مراسم از کلیه معلمان و مدیران مدارس مقطع هشتم استان یزد و شهرستان میبد همچنین از روسای بهزیستی یزد، بهزیستی میبد وکارشناسان حوزه پیشگیری که در این طرح مشارکت فعال داشتند تجلیل شد.
انتهای پیام/ص

 

مراسم اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان بهزیستی در میبد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.